گفت‌وگو|

عالمی: از بازی استقلال مقابل سپاهان لذت بردم/ ستاره‌های حریف به خوبی کنترل شدند

0:55 - 12 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۸۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عالمی: از بازی استقلال مقابل سپاهان لذت بردم/ ستاره‌های حریف به خوبی کنترل شدند
پیشکسوت فوتبال گفت: تیم فوتبال استقلال با هدایت جواد نکونام همچنان در کورس قهرمانی و صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: از بازی استقلال لذت بردم که از لحاظ تاکتیکی برتری داشت، روزبه چشمی گل زیبایی زد و در نهایت این پیروزی مقابل چشمان هواداران رخ داد. این بازی واقعاً ۶ امتیازی بود که خوشبختانه استقلال توانست این دیدار را به نفع خودش تمام کند.

وی افزود: از نظر فنی نیز تمامی بازیکنان وظایف دفاعی خودشان را کامل انجام دادند و خط هافبک هم بازی‌سازی خوبی داشتند. روزبه گل بسیار زیبایی زد و به نظرم تا اینجای فصل قشنگ‌ترین گل مسابقات بود. ستاره‌های بسیار خوب سپاهان با تدابیر کادرفنی کنترل شدند. تیم فوتبال استقلال با هدایت جواد نکونام همچنان در کورس قهرمانی و صدر جدول لیگ برتر قرار دارد که امیدوارم این روند موفقیت تیم کماکان ادامه داشته باشد.

*با بازگشت سیلوا خط دفاعی استقلال مستحکم‌تر شده

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد مناسب خط دفاعی استقلال عنوان کرد: از ابتدای فصل نکونام دنبال تقویت تیمش بود چون تیمی که می‌خواهد در چند جبهه نظیر لیگ برتر و جام حذفی شرکت کند باید از لحاظ مهره دستش پر باشد. وقتی رقابت‌ها به صورت مدام و مستمر ادامه پیدا می‌کند، بازیکنان دچار خستگی می‌شوند و به خاطر همین موضوع باید بازیکنان جایگزین خوبی در تیم حضور داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: با بازگشت سیلوا خط دفاعی استقلال مستحکم‌تر شده و به همراه مرادمند، سلیمی و سهرابیان توانسته‌اند چند هفته در مسابقات لیگ برتر بازی‌های درخشانی را انجام بدهند. استقلال در خطوط مختلف بسیار عالی کار می‌کند و هماهنگی بین نفرات باعث شده تا کمتر گل بخورند.

*شاید دیدار با استقلال خوزستان در اهواز مشکل‌تر از دربی هم باشد

عالمی درباره دیدارهای هفته‌های آینده تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر گفت: قطعاً بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر خواهد شد و شاید دیدار با استقلال خوزستان در اهواز مشکل‌تر از دربی هم باشد. استقلال خوزستان هفته گذشته یک کامبک بی‌نظیر برابر آلومینیوم اراک داشت و بازی باخته ۲ بر صفر را با پیروزی ۳ بر ۲ عوض کرد. با اینکه استقلال خوزستان در بین تیم‌های پایان جدول لیگ برتر قرار دارد، اما حریف آسانی نیست، چون این تیم تا آخرین لحظه بازی به دنبال پیروزی است.

وی در مورد دیدار استقلال و مس رفسنجان در رقابت‌های جام حذفی خاطرنشان کرد: کادر فنی برای سپری کردن فصلی موفق برنامه‌ریزی خوبی دارد تا به غیر از شرکت در لیگ برتر بتواند در جام حذفی هم موفقیتش را ادامه دهد. باید بازیکنان استقلال با تمام توان خودشان در این چند هفته مسابقات لیگ و جام حذفی به پیش بروند. به طور حتم کادر فنی برای هر بازی درایت و استراتژی خاص خودش را دارد تا این روند موفقیت از بین نرود.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال سپاهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *