تحولات فلسطین|

هشدار آنروا درباره فروپاشی قریب‌الوقوع این آژانس در غزه؛ شهادت ۲ فلسطینی در «جنین»

9:21 - 04 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۱۲۵
هشدار آنروا درباره فروپاشی قریب‌الوقوع این آژانس در غزه؛ شهادت ۲ فلسطینی در «جنین»
جنگ غزه در حالی وارد صدوچهلمین روز خود شد که خشونت‌های نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری نیز افزایش قابل توجهی یافته است.

خبرگزاری میزان - چشم‌انداز پایان جنگ در غزه به دلیل رویکرد حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی همچنان تار و مبهم است؛ این در حالی است که وضعیت بحران انسانی در این منطقه هر ساعت بدتر می‌شود.

برای مشاهده جزئیات طوفان الاقصی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده تحولات صدوسی‌ونهمین روز عملیات طوفان الاقصی اینجا کلیک کنید.

 

تجاوز توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۳

منابع خبری از حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک‌های رب ثلاثین، حولا و بنی حیان در جنوب لبنان خبر دادند.

حزب الله سه موضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۳

رزمندگان حزب الله لبنان در حمایت از مردم غزه و مقاومت آن، مواضع رویسات العلم و رادار ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعای لبنان را با راکت و پایگاه مالکیه در منطقه اشغالی الجلیل را با دو موشک برکان هدف قرار دادند.

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۵

محمد یاغی، عکاس خبرنگار فلسطینی به همراه دختر و همسرش بر اثر بمباران خانه‌ای در دیرالبلح در مرکز نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

با شهادت این خبرنگار شمار شهدای رسانه به ۱۳۱ نفر رسید.

به‌روزرسانی شمار شهدای غزه||
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۶

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: شمار شهدای غزه از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر تاکنون به ۲۹ هزار و ۵۱۴ نفر و شمار مجروحان به ۶۹ هزار و ۶۱۶ نفر رسید؛ رژیم صهیونیستی همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ قتل‌عام در نوار غزه انجام داد که ۱۰۴ شهید و ۱۶۰ مجروح برجای گذاشت.

افزایش شمار اسرای شهید غزه
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۱

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد: با شهادت یک اسیر اهل غزه، تعداد شهدای غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۱۰ نفر رسید.

حماس: رژیم اشغالگر به دنبال پاکسازی در غزه است
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۸

مقاومت حماس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران منازل شهروندان در نوار غزه ادامه می دهد، گفت: این رژیم با تشدید جنگ به دنبال نابودی غزه و پاکسازی این منطقه است؛ ما از نهادهای حقوق بشر در سراسر جهان می‌خواهیم که این جنایت‌های ارتش اشغالگر جنایت‌کار را مستند و سران آن را به دلیل کشتار هولناکی که علیه کودکان و غیرنظامیان بی‌دفاع مرتکب شدند، محاکمه کنند.‏

صف طولانی برای دریافت غذا در غزه
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۷
تحولات کرانه باختری||
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۳

در پی یورش نظامیان صهیونیست به «جنین» دست‌کم ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۵ فلسطینی دیگر مجروح شدند؛ حال ۲ نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است.

نظامیان صهیونیست به نابلس یورش بردند.

همزمان شهرک‌نشینان صهیونیست به جنوب نابلس یورش برده و یک خودروی فلسطینی را آتش زدند.

وضعیت غزه در نخستین ساعات صدوچهلمین روز عملیات طوفان الاقصی||
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۱

بمباران مناطق مختلف نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی ادامه دارد؛ مرکز غزه، به‌ویژه خان‌یونس کانون این حملات است؛ رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت: اسرائیل در ماه فوریه (بهمن) فقط به دو کامیون سوخت اجازه ورود به شمال غزه را داد.

آنروا (آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با درخواست برای قطع بودجه این آژانس آنروا را به مرز فروپاشی رسانده است.

معاون نماینده آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل ادعا کرد که واشنگتن پیش‌نویس قطعنامه‌ای را در دست دارد که برای آزادی زندانیان تدوین شده است؛ وی مدعی شد که هدف از این قطعنامه تحت فشار دادن مقاومت فلسطین و بهترین فرصت برای پایان دادن به جنگ است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم سندی را به شورای وزیران امنیتی درباره جنگ غزه ارائه کرد، اما آن‌ها به این سند رای ندادند.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حملات به خان‌یونس رایزنی کرد.

نماینده چین در سازمان ملل تاکید کرد که برقراری آتش‌بس در غزه یک ضرورت فوری است.

براساس برآورد‌های انجام شده از حمله ۲ روز گذشته رژیم صهیونیستی به محله الزیتون در غزه، دست‌کم ۱۲۰ فلسطینی به شهادت رسیدند؛ تعدادی از قربانیان همچنان زیر آوار هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها: غزه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *