دادستان استان کرمان به مشکلات حقوقی و قضایی ۵٠ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

17:05 - 01 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۷۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان استان کرمان به مشکلات حقوقی و قضایی ۵٠ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
دادستان مرکز استان کرمان و معاونین دادستانی به درخواست‌های ۵٠ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

خبرگزاری میزان - در ملاقات عمومی این هفته دادستان مرکز استان و معاونین دادستانی، به درخواست بیش از ۵٠ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات بررسی و پیگیری پرونده‌ها در چهارچوب مقررات قانونی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین مراجعات مردمی را دارد بیان کرد: پاسخگویی به دغدغه‌های مردم که در ملاقات مردمی مطرح می‌شود، قطعاً اثرات بسیار مثبتی دارد و موجب رضایتمندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا می‌شود.

مهدی بخشی تصریح کرد: ورود دستگاه قضایی جهت حل مشکل واحد تولیدی، درخواست اعسار و پرداخت اقساطی جزای نقدی، استفاده مددجویان از تسهیلات قانونی و اخذ مرخصی با نظر مساعد به واحد‌های اجرای احکام و همچنین کمیسیون عفو و بخشودگی استان بیشترین تقاضا‌هایی بود که امروز مراجعان با دادستان و معاونین دادستانی درمیان گذاشتند.

وی به سامانه ارتباط مستقیم دادستان با عموم مردم اشاره و عنوان کرد: عموم مردم می‌توانند برای جلوگیری از معطلی به صورت غیر حضوری از طریق این سامانه درخواست ملاقات خود را ثبت کنند و به جز سه‌شنبه‌ها، دیگر روز‌های هفته نیز معاونان دادستانی، پاسخگوی مراجعان هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *