افتتاح دو دستگاه پیشرفته تشخیصی در دزفول با حضور وزیر بهداشت

11:40 - 18 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۸۷۷۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
افتتاح دو دستگاه پیشرفته تشخیصی در دزفول با حضور وزیر بهداشت
دو دستگاه سی تی آنژیوگرافی قلب و عروق و همچنین پت سی تی مرکز خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول عصر روز گذشته و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور وزیر بهداشت و معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی با اشاره به فعالیت خیریه این مرکز به ویژه در زمینه درمان سرطان و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، از تلاش‌های خیرین سلامت دزفول در توسعه زیرساخت‌های سلامت این شهرستان تقدیر و از آن به عنوان نمونه‌ای موفق از مردمی سازی نظام سلامت یاد کرد.

بخش سی تی آنژیوگرافی قلب و عروق مرکز خیریه امام حسن مجتبی (ع) توسط خیرین سلامت و با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، ساخته و تجهیز شده است.

همچنین بخش پت سی تی این مرکز به عنوان اولین دستگاه پت سی تی در جنوب غرب کشور، توسط خیرین و با زیربنای یک هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

گفتنی است این مرکز خیریه وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول است که از سال ۱۳۹۱ تا کنون به بیش از ۱۰ هزار بیمار مبتلا به سرطان از ۷۰ شهر کشور خدمات رایگان در بخش‌های شیمی درمانی، بستری و رادیوتراپی و درمانگاه ارائه کرده و طرح توسعه این مرکز نیز در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ۸ طبقه با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *