سردار رادان: حضور حداکثری در انتخابات تداوم مسیر شهداست

14:58 - 13 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۸۷۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار رادان: حضور حداکثری در انتخابات تداوم مسیر شهداست
فرمانده کل انتظامی کشور، گفت: مسیر شهدا، مسیر امام و انقلاب و مسیر حضور در صحنه‌های حساس نظام است که یکی از این صحنه‌ها، حضور حداکثری در انتخابات است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام دفاع‌پرس، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در یادواره ۲۱۰ شهید حسینیه بنی فاطمه (س) شهر اصفهان اظهار داشت: حکایت شهدا، داستان پر رمز و رازی است و گویا آنان وظیفه دارند در هر مناسبت و هر لحظه تلنگری به ما زده و توجه همه را به مسیر نورانی خود جلب کنند.

وی افزود: وقتی شهیدی مدال شهادت را برای خود بر می‌گزیند، سایر اطرافیانش را نیز در کسب این مدال سهیم می‌کند و یک باره مادری مادر شهید، پدری، پدر شهید، خواهر و برادری، خواهر و برادر شهید و همسری، همسر شهید لقب می‌گیرد و آنقدر دایره کسب فیض او گسترده است که رفیق و همسایه او هم مدال رفیق و همسایه شهید بودن بدست می‌آورد و این قصه پر رمز و راز اثر وجودی شهدا است.

فرمانده کل انتظامی کشور کلید و رمز و راز جاودانه شدن شهدا را امت شدن، امام و مکتب داشتن عنوان کرد و گفت: چهل و اندی سال پیش امام آمد و جوانانی دورش حلقه زدند و امت امام شده و این گونه خود را جاودانه کردند پس اگر کسی می‌خواهد جاودانه شود اول باید بپذیرد که امت شود.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه اگر امت شدیم باید مطیع محض امام زمان خود باشیم، تصریح کرد: امت مرید و مطیع امام زمانش است، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را به عنوان امام زمانش می‌پذیرد و وقتی امام، یک زمان می‌گوید بجنگ می‌جنگد، زمانی دیگر می‌گوید دفاع کن دفاع می‌کند و در فتنه ۸۸ می‌گوید عمار باش، عمار می‌شود، چون امت شده و امام دارد.

وی سومین رمز جاودانگی شهدا را داشتن مکتب دانست و اضافه کرد: شهدای ما و خانواده‌های گرامی آن‌ها همگی پیرو مکتب سرخ اباعبدالله الحسین (ع) بودند، این مکتب به جوان ما جرأت می‌دهد در ساعتی که عملیات لو رفته و تیربار‌های دشمن تیر‌های خود را بر روی سر رزمندگان می‌ریزد و کسی نمی‌تواند حرکت کند برای رفتن به میدان مین و روی مین داوطلب شود.

رادان ادامه داد: همه ما اگر این رمز و راز شهدا یعنی امت باشیم امام و مکتب داشته باشیم را یاد بگیریم و سرلوحه کار خود قرار دهیم آن موقع می‌توانیم مانند آنان جاودانه شویم و در دنیا تاریخ سازی کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: حاج قاسم را نگاه کنید چگونه در برابر مقام معظم رهبری سر تعظیم فرو می‌آورد و فریاد می‌زد و می‌گفت که والله قسم، راه جاودانگی در تبعیت از این سید است.

سردار رادان با بیان اینکه چرا برخی دوران جنگ و سختی‌هایی که شهدا متحمل شدند را فراموش کردند، گفت: در دوران جنگ هم گرانی، فشار اقتصادی، تحریم، کمبود تجهیزات دفاعی بود، اما شهدا و رزمندگان آن دوره سختی‌ها و مشکلات را به زانو در آوردند و این مسیر نورانی را در پیش روی ما قرار دادند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: راه رسیدن به قله، طوفانی و پر از پیچ‌های خطرناک است و اگر می‌خواهیم در مسیر شهدا بمانیم باید از راه طوفانی و پرپیچ و خم عبور کرده و کاری کنیم که سختی‌ها در برابر اراده ما سر تعظیم فرو آورند.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم مسیر شهدا، مسیر امام و انقلاب و مسیر حضورمان در صحنه‌های حساس نظام است و یکی از این صحنه‌ها هم حضور در انتخابات به شمار می‌آید.

سردار رادان دعوت مردم به مشارکت در انتخابات را تکلیف همه رزمندگان، مجاهدان، هیأت‌ها و افراد با بصیرت دانست و گفت: باید همگی آماده باشیم و همان سیلی که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به روی دشمن زدند ما یک بار دیگر با رفتن در پای صندوق‌های رأی محکم‌تر از همیشه بر صورت دشمن ذلیل و زبون و به ظاهر قوی بزنیم و انقلاب خود را در جهان عزتمند و سربلند کنیم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از پدر شهید محمدرضا اسماعیلی از نیرو‌های پلیس راهور فراجا که در حمله تروریستی در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود تقدیر شد.

همچنین کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای زندگی‌نامه شهید اکبر جزی به قلم اعظم رضا اعظمیان جزی و فضل الله صابری رونمایی شد و حاضران با پیکر جانباز شهید یدالله قاسمی از جانبازان فراجا در استان اصفهان وداع کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *