۲۶ نفر از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دانش‌آموز بودند

9:35 - 24 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۴۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
۲۶ نفر از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دانش‌آموز بودند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه یک نوآموز مقطع پیش‌دبستانی و ۲ دانش‌آموز اتباع در بین شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدا هستند گفت: با احتساب این افراد شمار شهدای دانش‌آموز انفجار تروریستی کرمان به ۲۶ نفر رسید.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی روز یکشنبه گفت: بعد از جمع‌بندی دانش آموزان شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و احتساب نوآموز شهید مقطع پیش دبستانی و ۲ دانش آموز اتباع، شمار دانش آموزان شهید این حادثه تروریستی به ۲۶ نفر افزایش یافت.

وی اظهار داشت: تعداد شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دیماه گلزار شهدای کرمان ۹۴ نفر اعلام شده که ۲۶ نفر از این شهدا دانش‌آموز و از این تعداد ۱۲ نفر دختر و ۱۴ نفر پسر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: از مجموع شهدای دانش آموز حادثه کرمان ۲ نفر از شهرستان نرماشیر، ۲ نفر از شهرستان زرند و ۲۲ نفر از نواحی یک و ۲ آموزش و پرورش شهرستان کرمان هستند.

وی گفت: از ۲۶ نفر شهدای دانش آموز استان کرمان، یک نوآموز پیش دبستانی، یک دانش آموز با نیاز‌های ویژه، ۱۳ دانش آموز دوره ابتدایی، پنج هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و ۶ دانش آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری هستند.

رضایی افزود: در این حادثه تروریستی سید میثم حسینی رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمان نیز به شهادت رسید و اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی تصریح کرد: شهیده فائزه رحیمی نیز دانشجو معلم ورودی سال ۱۴۰۰ رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران نیز یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *