دادستان مرکز خوزستان از اردوگاه آسیب‌دیدگان اجتماعی در اهواز بازدید کرد

8:10 - 24 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۴۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز خوزستان از اردوگاه آسیب‌دیدگان اجتماعی در اهواز بازدید کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از مجتمع اردوگاهی و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی کلانشهر اهواز واقع در منطقه ۳۰۰ دستگاه بازدید کرد. 

خبرگزاری میزان- صادق جعفری چگنی در بازدید از مجتمع اردوگاهی و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی کلانشهر اهواز با بررسی وضعیت نگهداری مددجویان در این اردوگاه، گفت: سازمان‌های متعددی در ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی مسئولیت دارند و اگر هرکدام از این دستگاه‌ها به درستی به تکالیف خود عمل کنند، شاهد بازپروری این افراد در جامعه خواهیم بود. 

وی خطاب به معاون شهردار که در این بازدید وی را همراهی می‌کرد، اظهار کرد: شهرداری موظف است نسبت به شناسایی، جمع‌آوری و تحویل افراد موضوع این مصوبه به مجتمع اردوگاهی اقدام کند و این یکی از مطالبات امروز شهروندان اهواز است. 

جعفری چگنی همچنین بر ضرورت ارائه خدمات حمایتی از سوی ادارات بهزیستی و کمیته امداد تاکید کرد و افزود: سازمان‌های مردم نهاد، خیریه‌ها و موسسات مالی ظرفیت‌های خوبی در ارائه خدمات به افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی دارند و با مدیریت صحیح می‌توان از این فرصت در راستای حفظ نظم عمومی و بازپروری افراد آسیب دیده بهره‌مند شد. 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در راستای نظارت بر حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی بر عملکرد سایر دستگاه‌ها در این خصوص نظارت دارد و در همین راستا به زودی مجتمع شوق زندگی را راه‌اندازی خواهد کرد که در این مجتمع، به مسائل حقوقی افراد آسیب دیده و در معرض آسیب رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *