رئیس سازمان زندان‌ها: گزینش دقیق افراد متضمن سلامت اداری و پیشگیری از فسادهای احتمالی است

16:37 - 16 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۲۶۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان زندان‌ها: گزینش دقیق افراد متضمن سلامت اداری و پیشگیری از فسادهای احتمالی است
رئیس سازمان زندان‌ها در نشست اعضا هسته گزینش این سازمان گزینش دقیق افراد را متضمن سلامت اداری و پیشگیری از فساد‌های احتمالی دانست.

خبرگزاری میزان - غلامعلی محمدی درابتدای این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهادت جمعی از هم‌وطنان درحادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت. 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد هسته گزینش سازمان زندان‌ها بیان کرد: خوشبختانه در سازمان زندان‌ها شاهد اقدامات مثبت و گام‌های تحولی درحوزه گزینش هستیم که این روند مایه مباهات است.

رئیس سازمان زندان‌ها نیروی انسانی را موتور محرکه پیشرفت دستگاه‌های اجرایی معرفی کرد و افزود: منابع انسانی از مهمترین سرمایه‌ها در هر دستگاهی است بنابراین گزینش و انتخاب بهترین افراد نیز امری عقلانی است چراکه متضمن سلامت اداری و پیشگیری از فساد‌های احتمالی در امور اجرایی خواهد بود.

محمدی گفت: مهمترین رسالت ما در امور زندان‌ها، اصلاح و تربیت افرادی است که به خطا رفته‌اند بنابراین در انتخاب و گزینش کارکنان زندان‌ها به عنوان نیروی انسانی، لازم است ضمن برخورداری از توانمندی تخصصی، سلامت عمومی و جسمانی به ویژگی‌های شخصیتی و نیز ارزش‌های فکری، فرهنگی و دینی کارکنان دقت و توجه ویژه داشت.

گفتنی است در ادامه این نشست نیز عسگری مدیرکل هسته گزینش سازمان زندان‌ها به گزارش عملکرد این مرکز در سال جاری پرداخت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *