رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حل مشکل ۶۰ ساله روستاییان تیمورآباد شهرستان شوط در استان آذربایجان غربی

11:21 - 16 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۱۵۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
حل مشکل ۶۰ ساله روستاییان تیمورآباد شهرستان شوط در استان آذربایجان غربی
 همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی و برگزاری پویش سراسری نذر حاج قاسم، با پیگیری‌های مجموعه ثبت آذربایجان غربی مشکل ۶۰ ساله روستائیان تیمورآباد شهرستان شوط در استان آذربایجان غربی مرتفع شد.

خبرگزاری میزان- حمید شایان مهر، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان غربی در راستای تاکیدات رئیس سازمان ثبت کشور مبنی بر رفع مشکلات ثبتی مردم، با جمعی از اهالی و ریش سفیدان روستای تیمورآباد شهرستان شوط دیدار کرد که در این دیدار، از مجموعه ثبت استان به دلیل حل مشکل ۶۰ ساله این روستا تقدیر شد.

وی در این دیدار ضمن تبریک میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، مرتفع کردن مشکلات مردم را یک وظیفه ذاتی دانست.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان غربی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تدابیر برجسته رئیس سازمان ثبت کشور در خصوص سنددار کردن اراضی کشور، به عنوان یک خادم کوچک نظام اسلامی به تبعیت از سیدالشهداء مدافع حرم، حاج قاسم سلیمانی، مفتخر هستیم به خدمت به مردم شهیدپرور استان آذربایجان غربی و این توفیق حاصل شد که در این روز مشکل چندین سالی اهالی این روستا را مرتفع کنیم.

اختلاف میان دو قریه بیانچولی کرد و تیمورآباد در شهرستان شوط مربوط به تحدید حدود بوده که برابر رای دیوان عالی کشور موضوع به هیئت نظارت ثبتی ارجاع و در دستور کار ثبت استان قرار گرفت و نهایتا با پیگیری‌های مداوم این مجموعه منتج به صدور اسناد مالکیت این روستا شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *