دادستان کرمان نحوه فعالیت ۲ واحد تولیدی استان را بررسی کرد

15:59 - 12 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۵۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کرمان نحوه فعالیت ۲ واحد تولیدی استان را بررسی کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از ۲ واحد تولیدی شیر سپهری و تخم مرغ سیمرغ کریمان بازدید کرد و وضعیت و نحوه فعالیت آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه معاون حقوق عامه دادستانی و مدیر جهاد کشاورزی شهر کرمان در راستای حمایت قضایی از سرمایه گذاری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از نزدیک با مدیر و کارکنان یک واحد مرغداری و گاوداری دیدار و با حضور میدانی، وضعیت و نحوه فعالیت آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید تأکید کرد: سلامت و امنیت غذایی شهروندان از اولویت‌های کاری دستگاه قضا است و برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی باید به صورت میدانی ورود و از نزدیک مسائل را رصد و برای حل موانع موجود اقدام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان درباره وضعیت مکانیزه و بهداشتی واحد سیمرغ کرمان ابراز رضایت کرد و گفت: واحد مذکور به ویژه در زمینه رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از فناوری‌های روز به منظور رساندن محصول سالم و بهداشتی به دست مردم از واحد‌های نمونه کشوری است.

وی افزود: همچنین در واحد تولیدی شیر هزار رأس گاو نگه‌داری و در حال توسعه می‌باشند و سهم به سزایی در تولید شیر استاندارد و توزیع آن در استان کرمان دارد و بر اساس گزارش کارشناسان جهاد کشاورزی منطبق با استاندارد‌های روز جهان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *