فرزند شهید صیاد شیرازی: ریشه گروهک تروریستی منافقین باید خشکانده شود

18:09 - 05 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۴۶۲
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
فرزند شهید صیاد شیرازی: ریشه گروهک تروریستی منافقین باید خشکانده شود
فرزند شهید صیاد شیرازی گفت که جنایات‌های گروهک تروریستی منافقین تحت حمایت آمریکا و غرب علیه ملت مظلوم ایران صورت گرفته و ریشه این گروهک جنایتکار و خائن باید خشکانده شود.

خبرگزاری میزان - صبح امروز سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین و ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی با حضور خانواده‌های شهدا و جمعی از خبرنگاران به صورت علنی برگزار شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ تا به امروز، ایران یکی از بزرگ‌ترین قربانیان تروریسم و جولانگاه گروهک‌های تروریستی بوده و در این مدت، هزاران انسان بی‌گناه به دست آنان شهید و یا به شدت مجروح شده‌اند.

در این میان، بیشترین ترور‌ها که مصداق جنایت علیه بشریت است، توسط گروهک تروریستی منافقین در ایران انجام شده است.

این گروهک از همان آغاز انقلاب با انجام انفجار در مراکز شلوغ، ترور مسؤولان کشور، حمله به افراد با اسلحه و چاقو، آدم‌ربایی و شکنجه مردم و خیانت به کشور از جمله از طریق جاسوسی برای رژیم بعث صدام، به نوعی شروع به انتقام از مردم بی‌گناه نمود؛ به طوری که ۱۷ هزار نفر توسط عوامل این گروهک به شهادت رسیده‌اند.

مهدی صیاد شیرازی، فرزند شهید علی صیاد شیرازی در گفت‎وگو با سایت ستاد حقوق بشر، ضمن قدردانی از دستگاه قضایی در برگزاری این دادگاه و رسیدگی به اتهامات سرکردگان و اعضای اصلی این گروهک تروریستی، گفت: قتل‌عام و کشتار فجیعانه افراد بی‌گناه آن هم به شیوه‌های ناجوانمردانه، مانند بمب‌گذاری در مراکز تجمع غیرنظامیان، نقض آشکار و فاحش حقوق بشر است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ماهیت تروریستی این گروهک منافق به طور کامل آشکار شده، افزود: جنایات‌های گروهک تروریستی منافقین تحت حمایت آمریکا و غرب علیه ملت مظلوم ایران صورت گرفته؛ کشور‌هایی که خود را مدعی حقوق بشر معرفی می‌کنند در حالی که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

فرزند شهید صیاد شیرازی با اشاره به اقدام ارزنده قوه قضاییه در دفاع از حقوق خانواده‌های معزز شهدای ترور، بیان کرد: جنایت‌های این گروهک تروریست علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد؛ مطالبه خانواده‌های شهدای ترور به نتیجه رساندن این دادگاه، صدور حکم و بازداشت سرکردگان و اعضای اصلی گروهک تروریستی منافقین است. امیدواریم این دادگاه مقدمه‌ای برای دادگاه بین المللی لاهه باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی پرونده‌های این گروهک مانند پرونده پدرم شهید سپهبد صیاد شیرازی و دیگر شهدای ترور همچنان مفتوح است، گفت: گروهک تروریستی منافقین خسارات مادی و معنوی زیادی به خانواده‌های شهدا و انقلاب اسلامی وارد کرده‌اند؛ جنایت‌های آن‌ها نباید بی‌کیفر بماند و ریشه این گروهک جنایتکار و خائن باید خشکانده شود.

فرزند شهید صیاد شیرازی در پایان گفت: عزم و جدیت دستگاه قضایی کشورمان در رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین قابل تقدیر است؛ به امید روزی که نه‌تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه دنیا از شر این گروهک‌های تروریست خلاص شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *