رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری بوشهر با ۴۰ نفر از مراجعان در شهرستان گناوه دیدار کرد

9:19 - 02 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۵۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری بوشهر با ۴۰ نفر از مراجعان در شهرستان گناوه دیدار کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در شهرستان گناوه به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۴۰ نفر از مراجعین، رسیدگی و دستورات لازم صادر کردند.

خبرگزاری میزان-مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر و مسئولین قضایی شهرستان گناوه با حضور در جمع مردم این شهرستان به مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کردند.

مهرانگیز در حاشیه این دیدار با بیان اینکه ملاقات‌های مردمی، فاصله ایجاد شده بین مسئولان و مردم را کاهش می‌دهد و مراجعان به راحتی می‌توانند دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح کنند، افزود: به همین منظور در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مسئولان نباید برای رفع مشکلات مردم، خود را محدود به زمان اداری کنند.

وی اظهارکرد: در ملاقات‌های مردمی، جلب رضایت و ارائه پاسخ قانع کننده و درخورشأن به ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری مشکلات مراجعان از موضوعات مورد نظر دادگستری کل استان بوشهر بوده است.

مهرانگیز خدمت رسانی و تکریم مراجعین را از اولویت‌های دادگستری استان دانست و افزود: بر همین اساس به کلیه مسئولین دادگستری‌های در حوزه‌های قضایی تاکید شده تاعلاوه بر دیدار مردمی در این حوزه‌ها با حضور در مساجد، مصلی و کانون‌های مختلف فرهنگی در بین مردم حضور پیدا کنند و به مسائل و مشکلات آن‌ها توجه کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: امروز در جمع مردم شهرستان گناوه حضور پیدا کردیم و با برگزاری دیدار حضوری و چهره به چهره از نزدیک به درخواست‌های قضایی و حقوقی آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

وی گفت: در این دیدار به درخواست‌ها و خواسته‌های مختلف حقوقی و قضایی مردم از جمله تسریع در رسیدگی‌ها، عفو و بخشودگی، کاهش مجازات و جایگزین حبس و دعاوی ملکی و ثبتی و مواردی نیز که موضوع ماده ۴۷۷ بود با ارایه طریق، پاسخگویی و دستورات لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه از دیگر مطالبات مردم این شهرستان موضوع اصلاح راه‌های پر خطر بود که به مسئولین قضایی شهرستان گناوه جهت ورود به این مساله تاکید شد البته در خصوص احداث راه‌های جدید با تلاش و همکاری و هم افزایی مسئولین استانی می‌توان شاهد توسعه و رونق بخشی بیشتر این شهرستان باشیم.

مهر انگیز با اشاره به اینکه شهرستان گناوه با دارا بودن ظرفیت جاذبه گردشگری که از دیگر مطالبات این مردم بود گفت: با توسعه و تلاش بیشتر در زمینه‌های مختلف، می‌توان به صنعت گردشگری در این منطقه نسبت به ظرفیت بالقوه ایی که دارد، در جهت بهرمندی بیشتر مردم از این رونق کمک کرد.

وی در ادامه به رونق تولید و صنعت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید فعالان اقتصادی در حوزه تولید و صنعت در این شهرستان نیز تلاش کنند که علاوه بر بهروری مناسب برای خود موجبات ایجاد اشتغال پایدار در منطقه نیز فراهم آورند و البته دادگستری استان در راستای حمایت از شرکت‌های تولیدی و صنعتی در ستاد اقتصاد مقاومتی این آمادگی را دارد تا به مشکلات حقوقی آن‌ها رسیدگی کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *