گفت‌وگو|

فعال آفریقایی: مردم آفریقا با فلسطین متحد هستند

8:00 - 19 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۴۳۸
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
فعال آفریقایی: مردم آفریقا با فلسطین متحد هستند
یک فعال ضدصهیونیستی آفریقایی با بیان اینکه مردم آفریقا با فلسطین متحد هستند، بر مقابله با سیاست استعماری غرب تاکید کرد.

کِمی سِبا، از فعالان ضدصهیونیستی آفریقایی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان می‌گوید: ما ضداستعمارگرانی هستیم که در هر جای جهان سیاست‌های استعماری خود را دنبال می‌کنند.

سبا با بیان اینکه مشکل فلسطین تنها مشکل آنها نیست بلکه مشکل تمامی کشورهاست، اظهار کرد: سوالی که اکنون در کشور‌های آفریقایی مطرح است این است که آیا کشور‌های عربی نگرانی خود را درباره فلسطین مطرح می‌کنند؟

این فعال ضدصهیونیستی با اشاره به ادامه سیاست‌های استعماری غرب در کشور‌های آفریقایی، بیان کرد: آفریقا قاره‌ای استعمار شده است و مشکل ساکنان آن سیاست‌های استعماری است که پیش از این اعمال شده است.

سبا با بیان اینکه مردم آفریقا از آرمان فلسطین حمایت می‌کنند، تاکید کرد: ما با فلسطینیان و مردم غزه متحد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه روحیه استعمارستیزی در آفریقا افزایش یافته است، عنوان کرد: انقلاب بسیار عظیمی در آفریقا در زمینه مبارزه با سیاست‌های استعماری در جریان است.

به گفته کمی سبا، جوانان امروز آفریقا سیاست‌های استعماری کشور‌های غربی را برنمی‌تابند و اکنون اتحاد بسیار محکمی بین جوانان آفریقا علیه ظلمی که در جریان است، وجود دارد.

این فعال آفریقایی در بخشی دیگر با اشاره به فعالیت در آفریقا در زمینه مبارزه با استعمارگری، گفت: ما سازمانی هستیم که اقدامات بسیاری را در کشور‌های مختلف آفریقا در زمینه مبارزه با استعمار غرب سازماندهی کردیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *