رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیشرفت ۶۲ درصدی پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

9:33 - 12 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۴۰۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
پیشرفت ۶۲ درصدی پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
پیشرفت پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از مرز ۶۲ درصد فراتر رفت.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران با اشاره به تکمیل ستون‌ها و سرستون‌های مربوطه و اجرای کوله‌های پل تقاطع بزرگراه شهید آوینی با خیابان زهره وند، از نصب ۸ تیر (جبهه شمالی) این پل خبر داد و افزود: از۱۶ تیر بتنی باقی مانده برای تکمیل عرشه این پل، ۸ تیر (جبهه جنوبی) به زودی نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: دیوار‌های وزنی و سازه‌ای شیب‌راهه شمالی تکمیل شده و متعاقب اتمام فوندانسیون دیوار‌های شیب‌راهه جنوبی، آرماتوربندی و قالب بندی این دیوار‌ها در مراحل نهایی قرار دارد و بتن‌ریزی آن‌ها ظرف روز‌های آتی آغاز می‌شود.

صداقتی با اشاره به ۲۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۱۲ هزار مترمکعب خاکریزی و سنگ‌ریزی به منظور اجرای رمپ و لوپ ضلع جنوبی این تقاطع، از ادامه عملیات خاکی در این بخش خبر داد و افزود: در جبهه شمالی تقاطع و دوربرگردان شمال به شمال خیابان زهره‌وند، عملیات زیرسازی در حال اجراست.

به گفته صداقتی پیشرفت عملیات اجرایی پروژه دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از مرز ۶۲ درصد فراتر رفته و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

گفتنی است پروژه احداث دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) شامل احداث یک دستگاه پل رفت و برگشت (با طول ۷۲ متر و عرض ۱۵ متر) در امتداد خیابان زهره‌وند بر روی بزرگراه شهید آوینی است که به همراه اجرای رمپ دسترسی غرب به شمال و لوپ دسترسی شمال به شرق تقاطع، باند جنوبی بزرگراه شهید آوینی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را امکان‌پذیر می‌سازد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *