گفت‌وگو|

ساعی: برای حضور در جام جهانی تکواندو کم‌تجربه بودیم/ رقابت‌های تیمی با انفرادی متفاوت است

7:45 - 28 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۰۷۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ساعی: برای حضور در جام جهانی تکواندو کم‌تجربه بودیم/ رقابت‌های تیمی با انفرادی متفاوت است
مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: کیفیت مسابقات جام جهانی خیلی بالا بود و باید قبول کنیم تیم ما برای رقابت‌های جام جهانی کم تجربه بود.

مهروز ساعی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم بانوان در جام جهانی تکواندو اظهار داشت: در بخش تیمی اوضاع با رقابت‌های انفرادی متفاوت است و استرس بازیکنان خیلی زیاد است، چون با یک اشتباه شاید عملکرد تیم زیر سوال برود. در مجموع تیم بدشانسی بودیم، اما بچه‌های ما نهایت تلاش خود را کردند.

وی ادامه داد: کیفیت مسابقات خیلی بالا بود و باید قبول کنیم تیم ما برای رقابت‌های جام جهانی کم تجربه بود، چون پیش از این فقط پیکار‌های تیمی دانشجویان را تجربه کرده بودیم.

*تکواندوی ایران در حال پیشرفت است 

مربی تیم ملی تکواندو بانوان درمورد داوری پر حرف و حدیث در بازی مقابل چین گفت: در راند اول اخطاری که داور به بازیکن ما داد عجیب بود، اما در راند دوم همان اخطار باید به نماینده چین داده می‌شد که داور این کار را انجام نداد. واقعا یک اشتباه داوری می‌تواند بازی را تغییر دهد و دیدید که در بازی با چین این بلا سر تیم ما آمد.

وی تصریح کرد: تکواندوی ایران در حال پیشرفت است و در بخش بانوان هم که عملکرد کاملاً روشن است و از تلاش بازیکنانم راضی هستم. جام جهانی تمام شد و باید نگاهمان رو به جلو باشد تا بتوانیم هر مسابقاتی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

*حضور در مسابقات میکس جام جهانی تجربه خوبی برای تکواندو ایران بود

ساعی با اشاره به اینکه در بخش میکس تیم ایران می‌تواسنت فینالیست شود گفت: بازی مقابل برزیل در نیمه نهایی خیلی سخت و نفس گیر بود و انصافاً نفرات تیم مردان بهتر بودند، اما متاسفانه امتیازات ضربات صورت میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی داده نشد. در بازی رده‎بندی هم مقابل ساحل عاج عالی بودیم و به برنز میکس دست یافتیم. در مجموع فکر می‌کنم یک تجربه عالی برای تکواندو ایران بود؛ موفقیت تیم مردان و همچنین برنز بخش میکس را به جامعه تکواندو تبریک می‌گویم و امیدوارم موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد.

وی در خصوص مسابقات میکس که با کسب مدال برنز برای تیم ایران همراه شد، توضیح داد: در بخش میکس، تیم چین برنامه‌هایش را در بخش بانوان پایه‌گذاری کرده و نفر سنگین وزن خود که بازیکن مطرحی است را در این بخش استفاده کرد. او یک ست به زمین آمد، اما ملیکا میرحسینی به حدی برابر او خوب بود که دیگر این بازیکن را به میدان نفرستادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *