قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور رئیس دانشگاه سراسری سیستان و بلوچستان را برای پیگیری مطالبات دانشجویی به بازرسی دعوت کرد

9:51 - 17 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۳۷۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور رئیس دانشگاه سراسری سیستان و بلوچستان را برای پیگیری مطالبات دانشجویی به بازرسی دعوت کرد
برخی از دانشجویان دانشگاه سراسری زاهدان در جریان بازدید سرزده قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از بی کیفیتی غذا، عدم دسترسی راحت به مسئولان دانشگاه و… گله‌مند بودند که در همین راستا رئیس دانشگاه سراسری سیستان و بلوچستان مسئول پیگیری مطالبات دانشجویی شد.

خبرگزاری میزان - در جریان سفر قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به استان سیستان و بلوچستان، احمد رحمانیان سرزده به دانشگاه سراسری زاهدان رفت و با برخی از دانشجویان این دانشگاه گفتگو کرد.

در این میان دانشجویان از برخی موضوعات از جمله کیفیت غذا، سرویس ایاب و ذهاب، عدم ارتباط با مسئولان دانشگاه و… گله‌مند بودند که پس از این گفت‌وگو‌ها رئیس دانشگاه سراسری سیستان و بلوچستان برای انتقال دغدغه‌های دانشجویان و پیگیری مطالبات دانشجویان نزد قائم مقام سازمان بازرسی آمد.

رحمانیان با اشاره به برخی از دغدغه‌های دانشجویان از جمله کیفیت آموزشی، سلف سرویس دانشگاه، ایاب و ذهاب، ناتوانی برخی دانشجویان برای پرداخت هزینه غذا و… از رئیس دانشگاه سراسری خواست این موضوعات را پیگیری کند.

وی همچنین به عدم دسترسی دانشجویان به مسئولان دانشگاه نیز اشاره کرد و‌خواست شرایط را برای دسترسی راحت دانشجویان فراهم کند.

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از دیگر مطالبات دانشجویان بود که قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور از رئیس دانشگاه خواست زمان برگزاری این کرسی‌ها به گونه‌ای باشد که شرایط برای حضور حداکثری دانشجویان فراهم باشد.

وی همچنین از رئیس دانشگاه خواست از ظرفیت خیرین برای کمک به دانشجویان نیازمند استفاده کنند.

رحمانیان در ادامه از رئیس دانشگاه سراسری سیستان و بلوچستان در مورد اجرای تکالیف دانشگاه در مورد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرسید و از وی خواست به اجرای این قانون توجه ویژه‌ای داشته باشد که رئیس دانشگاه سراسری سیستان و بلوچستان نیز در خصوص دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویان توضیحاتی را ارائه داد.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با درخواست رئیس دانشگاه در مورد آبیاری فضای سبز این دانشگاه به بازرس کل استان سیستان و‌بلوچستان ماموریت داد که این موضوع را پیگیری و نتیجه را به مرکز اعلام کند.

غلامرضا رضایی با اشاره به اینکه ارتباط با دانشجویان همواره وجود داشته، قول مساعد داد تا قبل از روز دانشجو نشست صمیمانه‌ای را با دانشجویان خواهد داشت.

وی از این اقدام سازمان بازرسی کل کشور برای بازدید سرزده از دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: این ساختارشکنی سازمان بازرسی قابل تحسین هست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *