۱۴۵ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند

20:34 - 05 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۴۵۳
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
۱۴۵ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت که تاکنون ۱۴۵ هزار فروشگاه خرد و زنجیره‌ای در طرح کالابرگ الکترونیک مشارکت دارند.

خبرگزاری میزان - علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت که با هدف تسهیل دسترسی مردم به مزایای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون ۱۴۵ هزار فروشگاه خرد و زنجیره‌ای در این طرح مشارکت دارند.

عسگریان، افزود: با افزوده‌شدن ۲ دهک ششم و هفتم افزایش چشمگیری در جمعیت مشمول طرح جدید کالابرگ الکترونیک داشتیم و جمعیت تحت پوشش از ۴۱ به ۶۱ میلیون نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه شرایط استفاده از کالابرگ همانند گذشته است، اظهار کرد: اگر هر فرد مشمول استفاده از کالابرگ یعنی دهک‌های یک تا هفت ۲۰۰ هزار تومان از یارانه‌اش را خرید کند، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی می‌گیرد.

عسگریان، تاکید کرد: مبلغ یارانه برای افراد بین دهک نخست تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و یارانه دهک چهارم تا هفتم نیز به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است که در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومانی افراد از مبلغ یارانه، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی به آنان تعلق می‌گیرد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مردم می‌توانند با نصب برنامه کاربردی «شما» از نزدیک‌ترین مغازه متصل به شبکه محل خود خرید کنند و از مبلغ تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی بهره ببرند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اقتصاد کالابرگ

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *