گفت‌وگو|

دیدار رئیس دستگاه قضا با دانشجویان منشاء خیر می‌شود

15:03 - 22 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۷۹۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دیدار رئیس دستگاه قضا با دانشجویان منشاء خیر می‌شود
عضو کمیسیون فرهنگی ضمن اشاره به اینکه دیدار رئیس قوه قضاییه با دانشجویان رویکرد بسیار خوبی است که منشاء خیر خواهد شد گفت: این رویه حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌‌اژه‌ای در مواجه با دانشجویان و گوش سپردن به دغدغه‌های این نسل باعث امیدواری آنها به مسئولان نظام می‌شود.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ۱۲ مهر ماه در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی، در دانشگاه تبریز حاضر شد و با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون‌واسطه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان کرد: قوه قضاییه در سال‌های اخیر اقدامات خیلی خوب و جدی از جمله در بحث مبارزه با فساد، ترک فعل و دفاع از حقوق عامه شروع کرده است و با قوت بیشتری این رویکرد را دنبال می‌کند.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به اینکه دیدار رئیس قوه قضاییه با دانشجویان رویکرد بسیار خوبی است که منشاء خیر خواهد شد افزود: این رویه حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌‌اژه‌ای در مواجه با دانشجویان و گوش سپردن به دغدغه‌های این نسل باعث امیدواری آنها به مسئولان نظام می‌شود.

وی گفت: تلاش دستگاه قضا در دور جدید کاملا ضد فساد و در جهت مقابله با این پدیده است.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *