رئیس کل دادگستری استان یزد: عملکرد کارکنان دستگاه قضایی، رسانه عملی قوه قضاییه در مواجهه با مردم است

15:57 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۲۰۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان یزد: عملکرد کارکنان دستگاه قضایی، رسانه عملی قوه قضاییه در مواجهه با مردم است
رئیس کل دادگستری استان یزد عملکرد کارکنان دستگاه قضایی را رسانه عملی قوه قضاییه در جلب اعتماد و ایجاد امید در جامعه دانست.

خبرگزاری میزان-غلامعلی دهشیری در جمع کارکنان اداری و قضایی شهرستان میبد گفت: کارگزاران نظام اسلامی، نمایندگان حاکمیت هستند که با عملکرد مطلوب، مردمداری و حُسن خلق، اعتماد مردم را افزایش می‌دهند و در جامعه امید آفرینی می‌کنند.

وی کاهش ۴۸ درصدی موجودی پرونده‌های دادگستری میبد از تیر ماه ۹۷ تاکنون را مرهون مدیریت مطلوب و کار جهادی کارکنان اداری و قضایی این دادگستری دانست و بیان کرد: مدیریت دلسوزانه و همت و تلاش کارکنان خدوم و ساعی دادگستری شهرستان میبد، شرایط قابل تحسینی را از حیث میزان موجودی، کاهش ورودی و اتقان آرا در این شهرستان رقم زده است.

رئیس کل دادگستری یزد اظهار کرد: پرونده‌های سنگین تجاری در خصوص صنایع و واحد‌های تولیدی و پیچیدگی‌های حقوقی و قضایی پرونده‌های سنگین این دادگستری هم موجب نشده تا در عملکرد مطلوب کارکنان این حوزه قضایی خلل ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: هر کارمند و قاضی دادگستری و دستگاه قضایی، رسانه عملی قوه قضاییه در جلب اعتماد و ایجاد امید در جامعه و میان مردم است.

وی با بیان اینکه کمترین گلایه مندی مراجعین به مقام‌های ارشد قضایی استان در سنوات اخیر مربوط به حوزه قضایی میبد بوده است، اظهار کرد: حفظ کرامت انسانی، تلاش برای شنیدن دغدغه‌های مراجعین و سعی بر اقناع اصحاب پرونده موجب کسب بیشترین میزان رضایتمندی از عملکرد در استان بوده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد مردم میبد را مردمی متشرع، متدین و وفادار به نظام و انقلاب ذکر کرد و گفت: حق و انصاف ایجاب می‌کند تا بیشترین تلاش را برای خدمت به چنین مردمی صورت داد.

وی اهتمام به اجرای سند تحول قوه قضاییه با اغتنام از فرصت خدمت در دستگاه قضایی را خواستار شد و تصریح کرد: سند تحول قوه قضاییه، نقشه راه و راهبرد ارتقاء دستگاه قضایی است که ضمن التزام و اهتمام به اجرای آن باید در خصوص ویراست جدید آن نیز همت گماشت.

شایان ذکر است در این دیدار صمیمانه، قضات و کارکنان اداری دادگستری شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *