بازدید دادستان مرکز استان خوزستان از روند خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی

17:36 - 15 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۱۶۲
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
بازدید دادستان مرکز استان خوزستان از روند خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان در راستای نظارت بر حقوق عامه، بامداد چهارشنبه مصادف با روز اربعین حسینی با حضور در مناطق عین دو، کوی انقلاب و پایانه مسافربری سیاحت اهواز، در جریان آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به زوار قرار گرفت. 

خبرگزاری میزان - صادق جعفری چگنی ضمن سرکشی از عوامل امنیتی مردمی مستقر در مناطق فوق، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته، گفت: باید قدر مردم استان که اینگونه عاشقانه به حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و زوار ایشان خدمت می‌کنند را دانست. 

وی همچنین پیگیری لازم از طریق مدیران کل جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام، آرد و غله و ... در تامین و حمایت مواکب به‌خصوص مناطق محروم و حاشیه شهر اهواز که درمسیر تردد زائرین هستند را ضروری دانست و دستورات لازم را به منظور تسریع و تسهیل در پشتیبانی از مواکب و محل‌های اسکان زائرین خاصه ترمینال غرب اهواز و تامین امنیت توسط فراجای اهواز، صادر کرد. 


جعفری چگنی افزود: روند خدمت‌رسانی باید با کیفیت و سرعت بیشتری صورت بگیرد. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین معاون خود در امور نظارت بر حقوق عامه و یکی دیگر از معاونین خود را تا پایان بازگشت زائرین مسئول پیگیری و نظارت مستقیم بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این موضوعات کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *