رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رییس کل دادگستری یزد: هفته دولت فرصتی جهت تبیین اقدامات انجام شده و شنیدن نقد‌های مردم است

14:29 - 04 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۲۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رییس کل دادگستری یزد: هفته دولت فرصتی جهت تبیین اقدامات انجام شده و شنیدن نقد‌های مردم است
رییس کل دادگستری استان یزد، گفت: هفته دولت فرصتی جهت تبیین دستاورد‌ها و اقدامات انجام شده و شنیدن نقد‌های مردمی در حوزه‌های مختلف است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در دیدار اعضای شورای قضایی استان با استاندار یزد به مناسبت هفته دولت، گفت: هفته دولت، فرصتی است برای یاد و گرامیداشت شهدای دولت و حوادثی که دشمن بر انقلاب تحمیل کرده است، زیرا شهیدان رجایی و باهنر نیز نماد دولت مردمی، انقلابی و خدمت بی منت به مردم هستند که باید همواره به عنوان الگو و سرمشق دولتمردان قرار گیرند.

وی افزود: حضور میدانی رییس جمهور در سال اول خدمت در ۳۱ استان نشان از آن دارد که این دولت با نفس تازه و همت بلند به دنبال خدمت به مردم است.

رییس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: این دولت توانست با کار جهادی و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها، برخلاف وجود تحریم‌ها بر برخی از مشکلات وچالش‌ها فائق آمده و به توفیقات خوبی در عرصه‌های مهم ملی و بین المللی دست پیدا کند.

وی اظهارکرد: گره نزدن مشکلات کشور به بحث برجام و تحریم‌ها و داشتن دیپلماسی فعال در سطح منطقه و بین الملل از ویژگی‌های خاص این دولت است.

دهشیری با اشاره به تلاش و اهتمام دولت در حوزه‌های مسکن، محیط زیست، دانش بنیان، رشد تولید و ایجاد اشتغال گفت: کسب رتبه‌های برتر استانداری یزد در حوزه‌های مختلف جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس کل دادگستری استان یزد همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم در نهضت اربعین حسینی، گفت: این حضور گسترده و خودجوش نشان از آن دارد که اربعین حسینی منطبق با فطرت انسانی است.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستر اقدام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *