سارق بازار زرگری یزد در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شد

16:52 - 21 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۵۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
سارق بازار زرگری یزد در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شد
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد از شناسایی و دستگیری سارق طلاهای یک باب مغازه زرگری در بازار یزد در کمتر از یک هفته خبر داد.

خبرگزاری میزان - عادل دشت آبادی با اعلام خبر شناسایی و دستگیری سارق طلاهای یک باب مغازه زرگری در بازار یزد، گفت: یک شنبه هفته گذشته، حوالی بعداز ظهر در ساعت تعطیلی ظهرگاهی مغازه های بازار زرگری یزد، یک مغازه مورد دستبرد سارقان قرار گرفت و حدود 4 کیلو طلا به سرقت رفت.

وی افزود: با گزارش این سرقت به دادسرای یزد، مراتب جهت بررسی دقیق در دستور کار قرار گرفت و امر با مجوز قضایی به کارشناسان زبده پلیس آگاهی یزد سپرده شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد ، با اشاره به دستگیری سارق در یکی از استان های همجوار، اظهار کرد: با صدور نیابت قضایی، سارق در استان همجوار دستگیر شد و در زمان دستگیری قریب به 3 کیلو از طلاها مسروقه نیز کشف شد.

وی به فروش بخشی از طلاها توسط سارق اشاره کرد و گفت: با تلاش مأموران آگاهی، مالخر هم شناسایی و حساب های مورد استفاده از وجوه مرتبط با طلاهای سرقتی نیز با هدف عودت وجوه، مسدود شد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد، تصریح کرد: استفاده از دزدگیر و دوربین در کاهش سرقت تأثیر مستقیم دارد و حتی در صورت انجام سرقت توسط سارقین حرفه ای فرایند شناسایی و دستگیری را تسهیل می شود.

دشت آبادی استفاده از تجهیزات امنیتی نظیر دوربین و دزد گیر را ضروری دانست و گفت:‌ علاوه بر رعایت این موازین، بازگرداندن طلاها به گاوصندوق حتی در زمان های تعطیلی کوتاه مدت نیز می تواند در ناکام گذاشتن سارقین اثر گذار باشد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یزد همچنین تاکیدکرد: سرقت اخیر در روز روشن و در زمان تعطیلی ظهرگاهی بازار انجام شده است که نشان می دهد ضرورت دارد در اینگونه زمان ها نیز دقت و اهتمام به نکات ایمنی رعایت شود.
انتهای پیام/


برچسب ها: اقدام دادگستر

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
0
0
دوربین و دزدگیر را کلا فراموش کنید

برای سرقتهای مسلحانه و سرقتهایی که مثل این سرقت سارق وقتی طلاها داخل ویترین هست وارد میشه فقط سیستم هوشمند ضد سرقت مسلحانه گاردمن نصب کنید و اصلا دیگه سرقتهای روزانه و مسلحانه را فراموش کنید

برای سرقتهای شبانه هم یک قفل هوشمند ضد زورگیری روی گاوصندوق اگر واقعا ضد دیلم هست نصب کنید و اصلا شب درب طلافروشی را باز بذارید سارقا بیان هر کاری میخوان بکنن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *