رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صدور مجوز برای استخدام بیش از ۶۱ هزار معلم

22:52 - 25 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۹۰۱
صدور مجوز برای استخدام بیش از ۶۱ هزار معلم
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که برای سال تحصیلی جدید مجوز استخدام بیش از ۶۱ هزار معلم گرفته شده است.

خبرگزاری میزان - قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش، گفت: برای سال تحصیلی جدید مجوز استخدام بیش از ۶۱ هزار و ۳۴۰ معلم در حوزه ابتدایی، متوسطه یک و ۲ و پرورشی و تربیتی گرفته شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۲۸ هزار و ۱۹۷ نفر در حوزه ابتدایی است که آزمون در این زمینه برگزار و هم اکنون در مرحله مصاحبه هستند.

لاشکی با بیان اینکه ۱۱ هزار معلم در حوزه پرورشی و تربیتی امسال جذب آموزش و پرورش خواهد شد، افزود: همچنین امسال ۲۲ هزار و ۱۴۳ نفر در حوزه متوسطه یک و ۲، جذب می‌شوند که آزمون آنها در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: رتبه‌بندی بیش از ۹۵۰ هزار معلم در کشور انجام شده و هم اکنون در مرحله بررسی اعتراضات فرهنگیان در این زمینه هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش همچنین هدف از رتبه بندی معلمان را ارتقای جایگاه معلم اعلام کرد و گفت: در قانون رتبه‌بندی برای معلم‌ها درجه‌های از جمله استاد معلم، دانشیار معلم، استادیاری و... در نظر گرفته شده است.

لاشکی، عنوان کرد: رتبه بندی معلمان تا مهر امسال بطور کامل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: آموزش و پرورش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *