کارخانه خوراک طیور و میگو رامیان با حمایت‌های دستگاه قضایی افتتاح شد

17:34 - 15 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۰۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کارخانه خوراک طیور و میگو رامیان با حمایت‌های دستگاه قضایی افتتاح شد
کارخانه خوراک طیور و میگو در رامیان با حمایت‌های دستگاه قضایی گلستان به بهره برداری رسید.

خبرگزاری میزان - با افتتاح کارخانه خوراک طیور و میگو در رامیان، زنجیره تولید و پرورش طیور و میگو در این مجموعه تولیدی، تکمیل شد.

رئیس کل دادگستری گلستان، گفت: گلستان یکی از قطب‌های پرورش طیور و آبزیان است و توسعه این صنعت و موفقیت آن در استان، نیازمند تکمیل زنجیره تولید و تامین خوراک این بخش است که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح یکی از واحد‌های بزرگ تولیدی در این بخش هستیم.

حیدر آسیابی، افزود: با حمایت‌های دادگستری و همکاری دستگاه‌های اجرایی در سال‌های گذشته، صاحبان این واحد توانستند تولید خود را گسترش دهند و با احداث واحد خوراک طیور، زنجیره تولید خود را تکمیل کنند.

وی اظهار کرد: در کارخانه خوراک طیور و میگو رامیان ۷۳ نفر از امروز مشغول به کار شدند که در مجموع تعداد نیروی کار کارخانه‌های این زنجیره تولیدی به ۸۶۰ نفر رسیده است که هم اشتغال‌زایی و هم رونق تولید را به همراه داشته است.

رئیس کل دادگستری گلستان، افزود: همت جوانان استان و صاحبان این واحد تولیدی ستودنی است چرا که توانستند این پروژه را ظرف کمتر از یکسال به بهره برداری برسانند.

آسیابی، عنوان کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان، همه ظرفیت‌های قانونی و قضایی را برای کمک به رونق تولید و رفع موانع بر سر راه تولیدکنندگان و صنعتگران استان، به کار گرفته‌ایم.

کارخانه خوراک طیور و میگو روز پنج‌شنبه در رامیان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *