آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دافوس ارتش برگزار شد

8:01 - 06 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۱۹۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دافوس ارتش برگزار شد
همزمان با ایام شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی با حضور دادستان نظامی تهران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی صالحی، دادستان نظامی تهران در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضایی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به نقش معنویت در جلوگیری از تخلفات گفت: اگر پایه‌های معنویت حقیقی را در کارکنان و نیرو‌ها رشد دهیم قطعا بسیاری از تخلفات و مشکلات قضایی کاهش چشمگیری خواهد داشت.

دادستان نظامی تهران با اشاره به دو رویکرد جرم شناسانه و رویکرد حقوقی به منظور پیشگیری و مقابله با تخلفات گفت: در رویکرد جرم شناسانه تلاش می‌شود تا علل و ریشه‌های جرایم مشخص شود و پیشگیری از وقوع رخ دهد. در رویکرد حقوقی نیز سعی می‌شود با آموزش قوانین و مقررات میزان انجام تخلفات را کاهش دهیم.

امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان و تبریک هفته قوه قضائیه، با اشاره به اهمیت آگاهسازی در حوزه قضایی گفت: عدم آگاهی از قوانین و مقررات مشکل عمده‌ای است که باید به منظور مرتفع کردن آن، سطح اطلاعات و دانایی کارکنان در این زمینه افزایش یابد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *