معاون فرماندار تهران: آگاه سازی پیامدهای مخرب مواد مخدر بعنوان یکی از راه های موثر برای کاهش معضل اعتیاد لازم است

20:52 - 24 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۹۵۷
معاون فرماندار تهران: آگاه سازی پیامدهای مخرب مواد مخدر بعنوان یکی از راه های موثر برای کاهش معضل اعتیاد لازم است
معاون فرماندار تهران در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تهران در سال ۱۴۰۲ بر لزوم آگاه سازی پیامدهای سوء و مخرب مواد مخدر بعنوان یکی از راه های موثر برای کاهش معضل اعتیاد تاکید کرد.

خبرگزاری میزان_ حامد شایان، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری تهران عصر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تهران در سال ۱۴۰۲ که با حضور هادی زاده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، بخشداران تابعه شهرستان و سایر اعضای این شورادر محل سالن جلسات سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: برگزاری ۱۴ جلسه و ۷۱ مصوبه در سال ۱۴۰۱ و ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌ها در زمینه جمع آوری معتادین متجاهر، ساماندهی غربالگری معتادین متجاهر و نحوه ارائه خدمات به آنها، پیگیری موارد منع پذیرش در مراکز غربالگری و ساماندهی سامانه ثبت اطلاعات معتادین متجاهر از جمله مهمترین اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تهران در سال ۱۴۰۱ بوده است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری تهران افزود: بحث پیشگیری و آموزش مقدمه مبارزه با اعتیاد است.

شایان عنوان داشت: باید با سیاست گذاری و تهیه و تدوین برنامه‌های آموزشی نسبت به آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم از جمله در محیط مدارس و خانواده‌ها اقدام کرد.

وی بر لزوم آگاه سازی پیامد‌های سو و مخرب مواد مخدر اشاره کرد و افزود: تبیین پیامد‌های مخرب مصرف مواد مخدر در کاهش آمار اعتیاد موثر است.

گفتنی است تدوین سیاست‌های مناسب در حوزه مبارزه با مواد مخدر یکی از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه در جهت تبیین رویکرد تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بود.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *