تعیین مهلت دادگستری آذربایجان غربی برای اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده‌ای استان

18:24 - 22 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۴۴۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعیین مهلت دادگستری آذربایجان غربی برای اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده‌ای استان
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد که دستگاه قضایی استان ضرب الاجلی را برای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان به منظور اصلاح دو نقطه حادثه خیز در ارومیه تعیین کرده است.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان و تعیین ضرب الاجل برای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان به منظور اصلاح دو نقطه حادثه خیز در ارومیه خبر داد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان با اعلام این خبر گفت: در برنامه عملیاتی دستگاه قضایی استان، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان برای پیگیری و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای انجام تکالیف ذاتی و قانونی خود تعیین شده و بر همین اساس با گزارش اداره نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مبنی بر لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز ابتدای بلوار شهید فعال و نیز حد فاصل روستای قولونجی تا تقاطع آغ زیارت گردنه قوشچی به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی منجر به فوت و جرحی در این نقاط، موضوع در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق عامه، معاونت اجتماعی و پیشگیری استان با تعیین ضرب الاجل به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تکلیف نمود سریعاً کارشناسان آن اداره با همراهی کارشناسان پلیس راه استان با مراجعه به محل‌های اعلامی ضمن ملاحظه موقعیت، اقدامات لازم را برای اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز اعلامی را تا تاریخ ۱۰ تیر ماه انجام و نتایج را گزارش کنند.


عتباتی در پایان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان در راستای وظیفه مدعی العمومی خود و صیانت از حقوق عامه مردم پیگیر اجرای وظایف دستگاه‌ها می‌باشد و به هیچ وجه در مقابل ترک فعل مسئولین مماشات ندارد.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *