رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی از چند شرکت دانش بنیان و شهرک صنعتی شاهرود

21:15 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۴۴۴
بازدید معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی از چند شرکت دانش بنیان و شهرک صنعتی شاهرود
معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی از چند شرکت دانش بنیان در شاهرود بازدید کرد. ‎

خبرگزاری میزان_ محمد مهدی بلندیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر خدائیان ریاست عالی سازمان به استان سمنان به شهرستان شاهرود سفر کردند.

وی در ابتدا ضمن حضور در منزل شهید سید عبدالحسین حسینی (آجودانی) با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و تجلیل از مقام شامخ شهدا از خانواده این شهید والامقام تقدیر گردید.

‎در ادامه معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه با حضور در مسجد جوادالائمه شهرستان شاهرود و دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی درخواست‌های مراجعه کنندگان، دستورات مقتضی را در این خصوص به فرماندار شهرستان و بازرسی استان صادر نمودند.

‎بازدید از پارک علم و فناوری شاهرود از دیگر برنامه‌های سفر ‎محمدمهدی بلندیان معاون سیاسی و قضایی سازمان در سفر به شاهرود بود.

‎گفتنی است بلندیان رئیس کارگروه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان سازمان بازرسی کل کشور، در راستای حمایت از نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رشد تولید و مهار تورم و تاکیدات خداییان مبنی بر ضرورت حمایت از تولید در کشور، به بررسی مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در شهرستان شاهرود پرداخت.

‎شرکت‌های "نانو سپنتا"، "نانو شات ابزار توس"، "مدرسه اشتغال سمنان"، "بازی پرداز ویراپایش"، "سامانه رسیدگی یکپارچه به رخداد‌های امنیتی"، "بومی سازان آوای هوشمندرایکا"، "تکنو پارس مرسین"و "شناسایی هوشمند الگوی‌های بصری" از جمله بخش‌هایی بود که از سوی معاون امور سیاسی قضایی سازمان بازرسی کل کشور مورد بازدید قرار گرفت.

‎بنا بر این گزارش، محمدمهدی بلندیان به استماع مسایل و مشکلات پیش روی برخی مدیران شرکت‌های دانش بنیان پرداخته و از نزدیک در جریان فعالیت تولیدات آن‌ها قرار گرفت.

‎در ادامه رئیس کارگروه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان سازمان بازرسی کل کشور با توجه به لزوم حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و رفع معضلات تولیدی، دستورات مقتضی را برای گره‌گشایی از مشکلات آنها، صادر کرد.

‎ معاون امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در جهت تلاش برای کمک به صنعتگران کشور، با حضور در شهرک صنعتی شاهرود، از شرکت طب پلاستیک نوین این شهرستان بازدید به عمل آورده و از نزدیک پای دردودل مدیران این حوزه پرداخت و دستورات لازم برای پیگیری و رفع معضلات این هلدینگ صادر گردید.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *