ویژه‌ برنامه‌های شبکه پنج هم‌زمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

10:44 - 27 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۰۴۶
ویژه‌ برنامه‌های شبکه پنج هم‌زمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
شبکه پنج سیما همزمان با برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه کتابِ تهران با ویژه‌های متعددی همراه بینندگان این شبکه سیما است.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی شبکه پنج، پخش یک ویژه‌برنامه اختصاصی از مصلی تهران محل برگزاری نمایشگاه کتابِ سی و چهارم، تهیه گزارش‌های ویژه در برنامه‌های "سلام تهران"، "به خانه بر می‌گردیم"، "تهران ۲۰"، "تا نیایش" و "در شهر "از جمله تدارکات این شبکه در همراهی با این رویداد بزرگ فرهنگی است.

ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب هر روز از ساعت ۱۵:۴۰ تا ۱۶ به صورت مستقیم و زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. این برنامه ضمن گفتگو با مسئولان نمایشگاه کتاب میزبان مسئولان فرهنگی، هنری، سیاسی و... است و پیرامون مهمترین رویداد فرهنگی و هنری این‌روز‌ها بحث و تبادل نظر می‌کند.

برنامه "سلام تهران" نیز هر روز صبح حوالی ساعت ۷:۳۰ گزارش‌هایی از نمایشگاه کتاب به مخاطبان ارائه می‌دهد و آخرین اخبار و رویداد‌های مهم نمایشگاه را مرور می‌کند.

گزارش‌های ویژه‌برنامه "در شهر" از نمایشگاه کتاب که به گفتگو با اهالی فرهنگ و هنر اختصاص دارد، یکی دیگر از برنامه‌های شبکه پنج سیما در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب است.

گفتنی است در طول زمان برگزاری نمایشگاه آیتم‌هایی ویژه با موضوع گفتگو با نویسندگان و ناشران با هدف معرفی کتاب‌های مختلف تولید شده که در خلال برنامه‌های "تا نیایش" و "به خانه بر‌می‌گردیم" پخش می‌شود.

برنامه "تهران ۲۰" نیز در گفتگو‌هایی چالشی به موضوعات مرتبط با کتاب، کتابخوانی، چاپ و نشر کتاب می‌پردازد.

گفتنی است برنامه‌های ویژه شبکه پنج همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که با مشارکت ۲ هزار و ۸۰۰ ناشر از بیستم اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است تا سی‌ام اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *