در خط سه متروی تهران محدودیت فنی وجود دارد/ به دلیل محدودیت حرکت قطار‌ها در هسته مرکزی خط سه از قطار‌های فوق العاده استفاده می‌کنیم/ کوتاهی در اطلاع رسانی‌های خط سه، اصلاح می‌شود

13:48 - 06 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۰۹۴۰
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: به دلیل محدودیت حرکت قطار‌ها در هسته مرکزی خط سه از قطار‌های فوق العاده استفاده می‌کنیم و، چون از ایستگاه سهروردی به سمت قائم، مسافر زیادی نداریم از قطار‌های فوق العاده بهره می‌بریم.

در خط سه متروی تهران محدودیت فنی وجود دارد/ به دلیل محدودیت حرکت قطار‌ها در هسته مرکزی خط سه از قطار‌های فوق العاده استفاده می‌کنیم/ کوتاهی در اطلاع رسانی‌های خط سه، اصلاح می‌شود

فرنوش نوبخت در گفت و گو با خبرنگار جامعه در خصوص سرفاصله ورود به ایستگاه قطار‌های خط آزادگان-قائم گفت: سرفاصله ورود قطار به ایستگاه در خط سه متروی تهران، ٩ دقیقه است در حالی که سال گذشته سرفاصله حرکتی قطار در قطعه شمالی این خط ١٨ دقیقه بود.

وی افزود: در راستای کاهش سرفاصله حرکتی قطار در قطعه شمالی این خط، در سال گذشته اقدام به رفع برخی از مشکلات فنی این خط شد و توانستیم این سرفاصله را به ٩ دقیقه برسانیم.

نوبخت اضافه کرد: تعداد قطار‌های خط سه مترو تهران مشخص شده است و ما از اینکه در این خط چه تعداد قطار تردد دارند، اطلاع داریم.

وی با تاکید بر اینکه سرفاصله ورود قطار به ایستگاه در خط آزادگان-قائم ٩ دقیقه است، بیان داشت: متاسفانه در خط سه متروی تهران محدودیت فنی وجود دارد و منتظر ساخت پایانه در این خط هستیم و سرفاصله حرکتی کلی این خط به طور متوسط ٨ دقیقه و ٤٥ ثانیه است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پاسخ به این پرسش که برخی قطار‌های خط سه بدون اطلاع رسانی قبلی به مسافران تا ایستگاه سهروردی می‌روند و یک در میان در ایستگاه قائم توقف دارند، گفت: قطار‌هایی که تا ایستگاه سهروردی می‌روند، جزو قطار‌های فوق العاده ما هستند و باید اطلاع رسانی قبلی به مسافرین داشته باشند و اکنون پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد و اگر اطلاع رسانی صورت نگیرد این اشتباه شرکت بهره برداری مترو تهران است و باید اصلاحش کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل محدودیت حرکت قطار‌ها در هسته مرکزی خط سه از قطار‌های فوق العاده استفاده می‌کنیم و این قطار‌ها را می‌چرخانیم و، چون از ایستگاه سهروردی به سمت قائم، مسافر زیادی نداریم و در این ایستگاه به سمت آزادگان مسافران بیشتری داریم، به همین دلیل از قطار‌های فوق العاده بهره می‌بریم و برگشت‌ها از ایستگاه شهید بهشتی که ایستگاه تقاطعی ما است شروع می‌شود و به همین دلیل یک در میان قطار‌های فوق العاده وارد خط می‌شوند و مطمئنا اگر کوتاهی در اطلاع رسانی صورت گیرد، این مهم اصلاح خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *