مدارس از ۱۴ فروردین میزبان دانش‌آموزان است

11:56 - 13 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۶۵۶
مدارس از ۱۴ فروردین میزبان دانش‌آموزان است
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: تمامی مدارس شهرستان‌های استان تهران، مطابق با روال گذشته از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ میزبان دانش‌آموزان خواهند بود

خبرگزاری میزان - فارس نوشت: آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص بازگشایی مدارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲، اعلام کرد: در راستای بازگشایی مدارس و آغاز آموزش حضوری در ١۴ فروردین ماه با تمهیدات انجام شده در آموزش و پرورش پایتخت، مدارس شهر تهران با برنامه‌های آموزشی مبتنی بر ساحت‌های تربیتی، با خلق فرصت‌های آموزشی و پرورشی پویا، با نشاط و مفرح، آماده حضور دانش‌آموزان هستند.

مصطفی بابایی سارویی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز به خبرنگار فارس گفت: مدارس کشور از فردا دایر است و آموزش به صورت حضوری انجام می‌شود.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هم اعلام کرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال جدید، به اطلاع فرهنگیان، اولیا و دانش‌آموزان می‌رساند: تمامی مدارس شهرستان‌های استان تهران، مطابق با روال گذشته از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ میزبان دانش‌آموزان خواهند بود و فعالیت تربیتی و آموزشی مدارس در دو نوبت صبح و عصر برقرار است. با توجه به دو نوبته بودن اکثر مدارس، ساعت آغاز به کار مدارس نسبت به گذشته تغییری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *