پاسخ موشکی گروه‌های فلسطینی‌ ترکیب کابینه‌ رژیم صهیونیستی را دچار اختلاف کرد

22:01 - 03 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۰۰۲۳
دسته بندی: سیاست
نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: پاسخ موشکی اخیر گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی، ترکیب کابینه‌شان را دچار اختلاف کرده است.
ابوشریف در گفتگو با میزانناصر ابوشریف در گفت‌وگو با خبرنگارگروه سیاسی ، با اشاره به زلزله سیاسی اخیر در کابینه رژیم نامشروع صهیونیستی، بیان کرد: پاسخ موشکی اخیر گروه‌های فلسطینی‌ به رژیم صهیونیستی، ترکیب کابینه‌شان  را دچار اختلاف کرده است.

وی ادامه داد: در پی پاسخ راکتی نیرو‌های مقاومت فلسطینی، نتانیاهو ، سران دستگاه امنیتی و افسران ارتش او  خواهان پایان این نبرد بودند. چرا که این جنگ برایشان هزینه‌بر بود و فایده خاصی نداشت. بنابراین جنگ در کوتاه‌ترین زمان، یعنی ۴۸ ساعته  تمام شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه در صحنه‌های سیاسی چنین درگیری‌هایی گا‌ها مشاهده می‌شود، تصریح کرد: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مسئولیت این جنگ و شکست‌شان را به عهده داشت ولی خواست جنگ را ادامه دهد، اما امکانش برایشان محقق نبود، بنابراین استعفا داد. بعد از این بود که بحران و زلزله سیاسی در کابینه رژیم صهیونیستی آغاز شد.

وی افزود: نتانیاهو با برگزاری انتخابات زودهنگام مخالفت است زیرا می‌داند با این اقدام، نمی‌تواند دوره نخست‌وزیری خود را تکمیل و کابینه‌اش را ترمیم کند.

ابوشریف یادآور شد: برگزاری انتخابات زودهنگام ممکن به ضرر نتانیاهو است لذا تلاش کرد حکومت خود را تا پایان دوره قانونی‌اش سزپا نگه دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *