راه‌اندازی بازار‌های موقت برای عرضه میوه و مایحتاج عمومی در نوروز

11:28 - 04 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۱۹۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
راه‌اندازی بازار‌های موقت برای عرضه میوه و مایحتاج عمومی در نوروز
مدیران عامل سازمان‌های ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور، آمادگی این سازمان‌ها را برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام کردند.

خبرگزاری میزان – به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست تخصصی مدیران عامل سازمان‌های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری کشور، برنامه‌های شهرداری‌ها در دسترسی آسان اقشار مختلف شهر‌ها به میوه، مواد پروتئینی و مایحتاج عمومی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تشریح و تبادل نظر شد.

همچنین نمایندگان سازمان شیلات ایران و اتاق تعاون ایران نیز گزارش‌هایی از ظرفیت‌های موجود برای همکاری در عرضه محصولات در بازار‌های زیرمجموعه شهرداری‌ها بیان کردند.

مدیران عامل سازمان‌های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری‌ها نیز آمادگی خود را برای خدمت رسانی مطلوب به مردم و همچنین افزایش کیفیت خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در همکاری با دستگاه‌های استانی براساس ضوابط و مقررات مربوطه اعلام کردند.

همچنین مقرر شد راه اندازی بازار‌های موقت عرضه محصولات و فراورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالای تولید کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی با فوریت در دستور کار شهرداری‌ها با همکاری دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها قرار گیرد.

نشست تخصصی مدیران عامل سازمان‌های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری کشور به منظور تبادل تجربیات، بیان دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های اجرایی درخصوص افزایش خدمت رسانی این سازمان‌ها به شهروندان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور معاونان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون شهرداری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *