رئیس کل دادگستری گلستان به مشکلات حقوقی و قضایی 68 نفر رسیدگی کرد

17:21 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۸۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گلستان امروز در ملاقات مردمی ، درخواست های قضایی و حقوقی 68 نفر را بررسی و دستور پیگیری صادر کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان گلستان امروز در ملاقات مردمی ، درخواست های قضایی و حقوقی 68 نفر را بررسی و دستور پیگیری صادر کرد.

احمدرضا فضیلت گفت: اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی زودتر به پرونده ها ، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان بیشترین این درخواست‌ها بود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان افزود: برای این درخواست ها دستورهای لازم صادر شد و در ارتباط با مراجعان روند این درخواست ها تا زمان حصول نتیجه ، پیگیری می شود.

فضیلت افزود: در طول سال هر هفته ، سه شنبه ها، روز ویژه ملاقات حضوری مردم با رئیس کل دادگستری گلستان است و در دیگر روزهای هفته هم معاونان رئیس کل پاسخگوی مراجعان هستند.

وی ادامه داد: برای رفاه حال مردم و جلوگیری از معطلی مراجعان، امکان نوبت گیری اینترنتی از طریق درگاه adliran.ir فراهم شده است و افراد می توانند برای ملاقات حضوری با رئیس کل دادگستری گلستان و معاونانش و پیگیری مشکلات قضایی خود، اینترنتی نوبت دریافت کنند.

فضیلت گفت: سه شنبه ها تمام وقت پاسخگوی مراجعان هستیم و در دیگر روزهای هفته هم افراد اگر مشکل یا درخواستی دارند، می توانند مراجعه کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *