فرامرزیان: وزارت ورزش هفته آینده به فدراسیون‌ها پرداختی خواهد داشت/ فدراسیون‌ها لیست بازنشسته‌ها را اعلام کنند

18:51 - 02 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۴۹۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش از فدراسیون‌ها خواست تا لیست اسامی بازنشسته‌ها را هرچه سریعتر اعلام کنند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، نشست وزیر با روسای فدراسیون‌ها امروز برگزار شد. در این نشست ژاله فرامرزیان معاون مالی وزیر گفت: واریز مرحله اول ۲۷ صدم درصد طبق لیست اعلامی فدراسیون‌ها پرداخت شد و از فدراسیون‌ها می‌خواهیم که اگر اعلامی می‌خواهند به هیات‌های استانی داشته باشند از طریق وزارت ورزش صورت بگیرد. برای پرداخت مرحله دوم ۲۷ صدم درصد نیز فدراسیون‌ها تا هفته آینده لیست خود را به وزارت اعلام کنند تا طبق آن تخصیص‌ها داده شود. مرحله بعدی کمک‌های وزارت ورزش به فدراسیون‌ها طبق یک دوازدهم، اوایل هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی در خصوص ارز ثانویه، عنوان کرد: بعد از چند مرحله که بانک مرکزی فقط برای حوزه ورزش انجام داد به یک جمع بندی رسیدیم، اما این ارز سقف دارد و باید با ملاحظه و طبق اولویت بندی‌هایی که معاونت قهرمانی دارد، اختصاص یابد. همچنین آیین نامه مالی و معاملاتی، هفته آینده به فدراسیون‌ها ابلاغ می‌شود و از شما می‌خواهیم هر گونه پیشنهاد و نقدی دارید به ما انعکاس دهید. وارد کردن اطلاعات در سامانه حقوق و دستمزد برای تمامی مجموعه و زیر مجموعه‌های وزارت ورزش جوانان الزامی است.

معاون وزیر ورزش در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان، از فدراسیون‌ها خواست هر چه سریعتر آمار و اطلاعات خود را برای همه نیرو‌های خود به وزارت ورزش اعلام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *