دستور رئیس کل دادگستری مازندران برای ترخیص سریع کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان

9:21 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۴۶۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مقرر شده مشکلات واحدهایی که مشکل حقوقی، قضایی و بانکی دارند احصا و در اسرع وقت در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان ذیربط مطرح و نسبت به حل آن تصمیماتی اتخاذ شود.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با همراهی دادستان مرکز استان، معاونان و رئیس دادگستری و دادستان بهشهر در بازدید از بندر امیرآباد بر تعیین تکلیف و ممانعت از انباشت برخی کالای وارداتی دپو شده مورد نیاز مردم و بازار تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید سرزده از انبار نگهداری ازاقلام وکالاهای وارداتی بندر امیرآباد بهشهر اظهار کرد: متاسفانه به دلیلی برخی مشکلات، شاهد انباشت برخی از کالاهای وارداتی در ا نبارها بودیم که دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف و تسریع در ترخیص این کالاها صادر شد تا از فاسد شدن این اقلام ممانعت شود و امیدواریم شاهد سرعت بخشی به این امر باشیم.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان مازندران از دادگستری بهشهر بازدید کرد

وی همچنین از همه مدیرانی که در این زمینه مسئولیت دارند خواست تا نظارت بیشتری بر وضعیت کالاهای انباشت شده داشته و هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان مازندران اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری از یک واحد تولیدی در حال ساخت بازدید و با مدیر عامل این واحد گفت‌وگو و بر حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود: کمک به واحدهای درحال احداث می‌تواند به اشتغال جوانان و رونق اقتصادی استان و منطقه کمک شایانی داشته باشد و بر این اساس دستگاه قضایی در راستای حمایت از این واحد و دیگر واحدهای تولیدی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: مقرر شد مشکلات واحدهایی که مشکل حقوقی، قضایی و بانکی دارند احصا و در اسرع وقت در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان ذیربط مطرح و نسبت به حل آن تصمیماتی اتخاذ شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *