محمدپور: سال سختی پیش روی تیم ملی بوکس است/ امیدوارم یکی از مسافران پاریس باشم

9:45 - 15 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۱۹۳۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش بوکس گفت: روزهای مهم و سرنوشت‌سازی پیش روی تیم ملی است و نمی‌توان ساده از کنار آن عبور کرد.

سجاد محمدپور در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایطش در تیم ملی بوکس اظهار داشت: بوکسور ملی‌پوش باید همیشه آمادگی خود را حفظ کند و نمی‌توانیم در مدتی که اردوی نیست ، بی‌خیال تمرین شویم. در حال حاضر هم که زیر نظر استاد نهرودی و مربیان تیم ملی کار را پیش می‌بریم و شرایط نسبتا خوبی دارم.

وی افزود: بوکس ایران سال آینده رویدادهای مهمی در پیش دارد و قرار است کادرفنی هم روز سوم اسفند ماه یک انتخابی مهم برگزار کند تا در اوزان مختلف نفرات اول را شناسایی کند.

کاپیتان تیم ملی بوکس ادامه داد: فرقی ندارد چه کسی در تیم فیکس باشد چون مهم موفقیت تیم ملی است، اما من به عنوان یک مشتزن باتجربه دوست دارم در خدمت تیم ملی باشم تا بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

محمدپور در خصوص نیاز به بازی‌های تدارکاتی گفت: شنیده‌ام قرار است با ترکیه و روسیه بازی تدارکاتی داشته باشیم که اتفاق بسیار خوب و مثبتی است، اما نمی‌دانم این رقابت در چه تاریخی برگزار می‌شود. فعلاً برایم مهم رسیدن به فرم ایده‌آل و موفقیت در رقابت‌های انتخابی است تا بتوانم با فکر باز برای آینده تصمیم‌گیری کنم.

بوکسور باتجربه ایران در پایان درباره شانس کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: بازی‌های آسیایی چین حکم سهمیه المپیک دارد البته قبل از آن باید در رقابت‌های جهانی روی رینگ برویم. خیلی با خودم کلنجار رفتم که همه مسائل را ساده بگیرم، اما واقعا روزهای مهم و سرنوشت‌سازی پیش روی تیم ملی است و نمی‌توان ساده از کنار آن عبور کرد. امیدوارم بتوانیم هر 7 سهمیه المپیک را کسب کنیم و اگر لطف خدا شامل حالم شود، من هم مسافر پاریس باشم.

انتهای پیام/


برچسب ها: بوکس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *