مشکلات یک واحد تولیدی در حوزه زغال سنگ در سوادکوه با هزار و ۱۰۰ نیروی کار با ورود دادگستری استان مازندران رفع شد

11:46 - 13 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۰۷۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران از رفع مشکل یک واحد تولیدی حوزه زغال سنگ با پیگیری‌های دلسوزانه دادستان مرکز استان و دادستانی سوادکوه خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری، از گره‌گشایی و رفع مشکل یک واحد تولیدی در حوزه زغال سنگ با کمک و پیگیری های دلسوزانه دادستان مرکز استان و دادستانی سوادکوه خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید وتاکیدات رئیس معزز قوه قضاییه در خصوص کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغالزا اظهار کرد: تولید درافزایش رضایتمندی وبالارفتن سطح زندگی و رفاه مردم و به تبع آن کاهش منازعات و ورودی پرونده به محاکم بویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت‌های دستگاه قضایی است بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: شرکت مذکور از شرکت های معتبر ومهم سوادکوه است که درخصوص صدور پروانه بهره برداری با مشکلات بسیار روبه رو بوده، با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان به عنوان دبیر حمایت از سرمایه گذاری و با بازدید های دادستان شهرستان سواد کوه از این واحد تولیدی، نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: در این شرکت هزار و 100کارگر در حال فعالیت هستند که مشکلات حقوقی و عدم صدور پروانه بهره داری در روند تولید واشتغال، خلل هایی وارد کرده بود که خوشبختانه بخشی از این مشکلات چاره اندیشی و رفع شد و در حال حاضر با قوت بیشتر در مسیر تولید قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

کشف۲۳ تن کنجاله سویای ‌قاچاق در میاندرود استان مازندران

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *