رفع مشکل اجرای پروژه احداث جاده محور ایرانشهر به خاش با ورود دادستانی

9:53 - 10 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۵۸۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای ایجاد اخلال در اجرای پروژه احداث جاده محور ایرانشهر به خاش، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر به همراه تعدادی از همکاران قضایی و عوامل انتظامی شخصا در محل پروژه حاضر مشکل پیش آمده را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - در پی اعلام مدیرعامل و عوامل اجرایی شرکت سالم راه سپاهان که مجری پروژه احداث جاده محور ایرانشهر به خاش در محدوده شهرستان ایرانشهر هستند مبنی بر ایجاد اخلال در اجرای پروژه، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر به همراه تعدادی از همکاران قضایی و عوامل انتظامی شخصا در محل پروژه حاضر و ضمن بررسی مشکل پیش آمده، در همان لحظات اولیه اشخاص اخلالگر که تعدادشان ۶ نفر بوده شناسایی و عوامل انتظامی آنها را دستگیر و به دستور دادستان ایرانشهر سریعا پرونده در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت.

دادستان ایرانشهر اظهار کرد: پرونده این اشخاص اخلالگر جهت طی مراحل قانونی و رسیدگی قضایی بصورت سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

بهمن احمدی گفت: ایجاد امنیت در سطح منطقه باعث شکوفایی و ارتقا شاخص های توسعه در استان خواهد بود لذا با افرادی که مخل اجرای پروژه های ملی و عمرانی سطح منطقه باشند بدون اغماض و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر تاکید کرد: پروژه های ملی و فرامنطقه ای که در سطح شهرستان ایرانشهر در حال اجراست، بصورت جدی پیگیری و پرونده عوامل بر هم زننده نظم عمومی که به نوعی مانع پیشرفت پروژه های عمرانی گردند، رسیدگی ویژه خواهد شد تا با برخورد جدی با آنها شاهد پیشرفت چشمگیر فعالیتهای عمرانی منطقه باشیم.

در پایان احمدی از تمامی مردم، معتمدین و ریش سفیدان شهرستان ایرانشهر خواست تا با همکاری عوامل قضایی و انتظامی مانع چنین رفتارهایی که مانع شکوفایی منطقه میشود، همکاری لازم داشته باشند چرا که تعامل مردم مهمترین عامل برای ایجاد امنیت است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *