مسئولان قضایی شهرستان عنبرآباد به درخواست های خانواده زندانیان نیازمند رسیدگی کردند

13:14 - 03 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۶۸۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان عنبرآباد استان کرمان با تعدادی از خانواده زندانیان نیازمند این شهرستان دیدار و به درخواست های آنها رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - مسئولان قضایی و انتظامی شهرستان عنبرآباد با تعدادی از خانواده زندانیان نیازمند این شهرستان دیدار و به درخواست های آنها رسیدگی کردند.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در حاشیه این دیدار گفت: در این دیدار ضمن دلجویی از این خانواده‌ زندانیان محروم و بی بضاعت به آنان بسته کمک معیشتی که با همت خیرین و گروه جهادی فدائیان رهبر تهیه شده بود، اهداء شد.
ابوذر داوریان با بیان اهمیت و جایگاه کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند در دین مبین اسلام ،خاطر نشان ساخت: کمک‌های هدفمند دستگاه قضایی به خانواده های زندانیان نیازمند به صورت مستمر ادامه دارد.

وی بیان کرد: دادگستری شهرستان طبق روال سالیان گذشته از خانواده زندانیانی که سرپرست آنها در زندان است، حمایت کرده و سعی در حل مشکلات این شهروندان، به ویژه مشکلات مالی ایشان دارد.

داوریان با ابراز خرسندی و قدردانی از حمایت خیرین شهرستان عنبرآباد، ازبرنامه های ویژه حمایتی دادگستری از خانواده زندانیان نیازمند در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عید نوروز خبر داد.

ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد نیز در حاشیه این دیدار با اشاره به برنامه‌های حمایتی دادگستری و اهداف متعالی دستگاه قضایی،گفت: در دیدار با خانواده زندانیان نیازمند که هفتمین مرحله از کمک های دادگستری از ابتدای سال 1401 است، ۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هربسته 5 میلیون ریال بین مددجویان زندانی این حوزه قضایی توزیع شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *