سازش در یک پرونده مانع خلع ید از 400 دستگاه آپارتمان در شهرک گلمان ارومیه شد

14:07 - 26 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۷۴۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از جلوگیری از خلع ید 400 دستگاه آپارتمان با سازش وراث مالک زمین های طرح ملی مسکن شهرک گلمان با اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی بیان کرد: در پی اختلاف بین وراث مالک زمین‌های طرح ملی مسکن شهرک گلمان با اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی که منجر به محکومیت اداره کل راه و شهرسازی و خلع ید از این زمین که حدود 400 دستگاه آپارتمان مسکن مهر در اجرای طرح ملی مسکن در آن احداث و خانوارها در آن ساکن هستند شده بود که طرفین توافق کرده بودند که اداره کل راه و شهرسازی زمین جایگزین در حق محکوم لهم اختصاص دهد که اقدام موثری در این زمینه انجام نداده بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه افراد ساکن در منطقه جزء اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه هستند و اجرای حکم تبعات اجتماعی و امنیتی نیز ببار خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: دستگاه قضایی به موضوع ورود و در جلسه‌ای که با حضور معاون قضائی دادگستری استان، نمایندگانی از استانداری و اداره کل مسکن و شهرسازی تشکیل شد، بین طرفین توافق حاصل و مقرر شد ظرف سه ماه این نسبت به واگذاری زمین از طریق سازمان ملی مسکن اقدام شود و بدین ترتیب با این سازش مانع خلع ید از 400 دستگاه آپارتمان شد.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: تکالیف مدیران در حوزه مدیریت منابع آب مطالبه جدی دادگستری استان است

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *