فتحی‌گنجی: هدفم مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی است/ نباید ورزشکاران به خاطر عدم تجهیزات دلسرد شوند

9:45 - 30 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۵۱۲۷
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
رکورددار پرتاب نیزه کشورمان گفت: امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را برای کشورمان در بازی‌های آسیایی بگیریم.

علی فتحی‌گنجی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: رقابت‌ها را از نزدیک دیدم که شرایط ورزشکاران خوب است. ان‌شاءالله دوومیدانی‌کارانی که ورودی داخل سالن قهرمانی آسیا را گرفتند نتیجه قابل قبولی را در مسابقات پیش‌رو داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حین خدمت مقدس سربازی است، عنوان کرد: تنها ۶ ماه به پایان خدمتم‌ باقی مانده است. خداراشکر تمریناتم‌ را انجام می‌دهم و همه چیز خوب است. فرمانده تربیت بدنی پادگان به خوبی از من حمایت می‌کند و با این شرایط خوب می‌توانم تمریناتم را داشته باشم. آن قدر در پادگان به من سخت نمی‌گذرد و امیدوارم بتوانم در مسابقات آغاز فصل ورودی بازی‌های آسیایی را به دست آورم.

*هزینه‌ها خیلی بالاست، اما مجبوریم با این روال کنار بیاییم

رکورددار دوومیدانی ایران در مورد برگزاری تمرینات اختصاصی‌اش در کاشان تاکید کرد: در شهر خودم و زیر نظر مربی‌ام تمرین می‌کنم. با این شرایطی که در آن قرار داریم هزینه‌ها خیلی بالاست، اما مجبور هستیم با این روال کنار بیاییم. اگر امکانات در حد عالی برای ملی‌پوشان دوومیدانی فراهم شود، با این پتانسیلی که بین ورزشکاران وجود دارد، به جای یک مدال می‌توانستیم چند مدال کسب کنیم، چون رشته دوومیدانی پرمدال‌ترین رشته المپیک و در سطح جهانی است.

ملی‌پوش پرتاب نیزه کشورمان در مورد هدفش در بازی‌های آسیا، تصریح کرد: به احتمال ۸۰ درصد رکورد ورودی بازی‌های آسیایی هانگژو را به دست می‌آورم و تمام هدفم مدال‌آوری در این بازی‌هاست. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را برای کشورمان در بازی‌های آسیایی بگیریم.

*سجادی حداقل یک نگاهی به دوومیدانی داشته باشد

فتحی‌گنجی در خصوص حمایت مسئولان از ورزشکاران بیان کرد: باید مسئولان‌ نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران داشته باشند تا آنها با خیال راحت تمرینات خودشان را ادامه دهند. ورزشکاران امکاناتی در حد کشورهایی که شرایط اقتصادی خوب دارند را نمی‌خواهند و انتظارشان این است که شرایط در حد کشور خودمان باشد. نباید ورزشکاران به خاطر عدم تجهیزات دلسرد شوند و باید حداقل شرایط و امکاناتی فراهم شود تا تمرینات خوبی برگزار شود.

ملی‌پوش دوومیدانی ادامه داد: از زمانی که سجادی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شد، نگاه بهتری به این رشته داشتیم. اما اکنون می‌بینیم شرایط، همان شرایط قبل از انتخاب سجادی به عنوان وزیر ورزش است. با توجه به اینکه خود وزیر ورزش از جنس این رشته بوده و لباس مقدس تیم ملی را بر تن‌ کرده، می‌داند شرایط سخت است و بر همین اساس حداقل یک نگاهی به رشته دوومیدانی داشته باشد تا با خیال راحت به تمرین بپردازیم.

فتحی‌گنجی در پایان خاطرنشان کرد: از وزیر ورزش انتظار دارم‌ نگاه ویژه‌ای به رشته دوومیدانی داشته باشد. زیرا ورزشکاران با استعداد زیادی در این رشته هستند که با کمی توجه می‌توانند در هر مسابقه بهترین نتایج را به دست بیاورند. چه بسا حمایت‌ها منجر شود به جای یک مدال در هانگژو به 5 مدال برسیم!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *