رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات بند نسوان زندان همدان توسط دادستان مرکز استان بررسی شد

19:04 - 23 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۴۱۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان همدان با حضور در بند نسوان زندان مرکزی این استان گفت: با توجه به نوع درخواست‌ها، دستورات لازم به منظور بهره‌مندی آنان از ارفاقات و امتیازات قانونی، مرخصی و یا عفو برای انجام اقدامات مقتضی صادر شد.

خبرگزاری میزان - حسن‌ خانجانی موقر دادستان عمومی و انقلاب استان همدان به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهراء(س) و روز زن؛ در بند نسوان زندان مرکزی همدان حاضر و پیگیر مطالبات و خواسته‌های بانوان زندانی شد.

دادستان همدان با بیان اینکه راه برای اصلاح و بازگشت به زندگی و در آغوش گرم خانواده بودن زندانیان باز است، گفت: توسل به آموزه‌های اسلامی به ویژه سیره فاطمی، هر انسانی را از گرفتارهای نفسانی دور می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد زندانیان بند نسوان استان اندک است و البته همین هم نباید باشد، اظهار کرد: جایگاه و مقام زن ارزش بالایی دارد و این زندانیان نیز می‌توانند با شناخت سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، مسیر زندگی را یافته و برای بازپروری و تحول همه جانبه خود تلاش کنند.

خانجانی موقر بیان کرد: در طول سال به طور مستمر با حضور در زندان، به مشکلات و مطالبات مددجویان رسیدگی می‌شود و امروز ویژه تر این مهم انجام شد.

وی افزود: تعدادی از این بانوان درخواست بهره مندی از ارفاقات و امتیازات قانونی، عفو و یا مرخصی داشتند که دستورات لازم برای بررسی خواسته‌ها و انجام اقدامات مقتضی داده شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *