دستور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بر تعیین تکلیف خودروها و اموال توقیف شده موادمخدر

14:01 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۵۹۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: باید در بحث تعیین تکلیف اموال و خودروهای موادمخدر استان، سریع و دقیق عمل شود.

خبرگزاری میزان - عصر روز شنبه ۱۷ دی ماه جلسه کمیته حقوقی - قضایی مبارزه با موادمخدر با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با اشاره به اهمیت اقدامات کمیته حقوقی - قضایی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: کار امروز مجموعه های قضایی، انتظامی و امنیتی در امر مبارزه با سوداگران مرگ که برای منافع مالی و شخصی خود پا روی تمامی موضوعات انسانی و اخلاقی می‎گذارند و یک نسل را تباه می‎کنند، کار جهادی و خدمت به مردم و بشریت است.

وی افزود: امر مبارزه با موادمخدر کار تیمی و مشترک و منسجم است که نیاز به همت همگانی دارد و سیاست دستگاه قضایی استان نیز هم در دادسرای عمومی و انقلاب و هم در دادسرای نظامی حمایت قاطع از مجموعه فعالیت‎های ضابطان قضایی در امر مبارزه با موادمخدر است چرا که نتیجه این اقدامات احساس امنیت خانواده‌ها از شر این بلای خانمان سوز است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به تعیین تکلیف خودروها و اموال توقیف شده در سطح استان، تاکید کرد: باید در بحث تعیین تکلیف این اموال و خودروها سریع و دقیق عمل شود.

وی به منظور تعیین تکلیف اموال توقیفی پیشنهاد تشکیل کارگروهی با مسئولیت یکی از قضات دادسرا و حضور یکی از همکاران معاونت برنامه‌ریزی دادگستری استان برای استخراج و بررسی مورد به مورد پرونده‌ها و تعیین تکلیف آن‌‎ها را داد.

عتباتی با اشاره به تکمیل کمپ نگهداری معتادان متجاهر ارومیه در روزهای آتی، اظهار کرد: تکمیل و شروع به کار کمپ معتادین متجاهر در ارومیه نقطه عطفی در ساماندهی معتادین متجاهر و کمک به مجموعه زندان خواهد بود.

وی افزود: باید در ۲۵ اسفند طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر با حداکثر ظرفیت در دستور کار قرار گیرد تا با اجرای آن نه تنها مردم در ایام عید تعطیلات بی دغدغه‌ای داشته باشند و چهره شهر نیز مطلوب شود بلکه با پای کار آمدن تمام مجموعه‌ها کاری بزرگ و ارزشمند و نتیجه بخشی در درمان این معتادان انجام پذیرد.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه به بیان مطالبی فراخور جلسه پرداخت و پس از آن سایر اعضاء به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‎های خود پرداختند و در پایان مصوباتی به تصویب حاضران رسید.

بیشتربخوانید

دادستان مرکز خوزستان: با مقصران آلودگی هوای اهواز برخورد می‌شود

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *