معاون اول‌ قوه‌قضاییه:ارتقای انگیزه کارکنان یک اصل است/ باید در هزینه کردن اعتبارات قانون رعایت شود

13:28 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۵۹۲۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه معاونین مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان‌ها باحضور معاون اول قوه ‏قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری میزان – جلسه فصلی معاونان مالی، پشتیبانی و عمرانی استان‏ها با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدمصدق معاون اول قوه‏ قضاییه و شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه‏ قضاییه در ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مصدق با بیان اینکه در هر یک از استان‌ها کارگروه مشترک با نمایندگان مجلس تشکیل شده است و جلسات آن برگزار می‏ شود تأکید کرد درهریک از استان ها با تعامل و همفکری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مشکلات بودجه قوه قضاییه تشریح وترسیم شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق با تأکید بر لزوم نهایت صرفه جویی در هزینه کردن اعتبارات و اقدامات معاونت‏های مالی و پشتیبانی در کمال شفافیت و متکی به اسناد مثبته، افزود: باید در هزینه کردن اعتبارات قانون رعایت شود.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: بسیاری از اقدامات رفاهی و کمک‌های معیشتی نیاز به تصویب قانون و تخصیص بودجه ندارد و لازم است با اتخاذ تدابیر صحیح، از ظرفیت‌های موجود استان‌ها با همکاری روسای کل و معاونت مالی و پشتیبانی استفاده بهینه صورت گیرد و از افراط و تفریط جلوگیری شود.

وی افزود: از هرگونه اقدامی که شائبه تبعیض بین کارکنان را تقویت می‌کند و باعث بدبینی آنها می‌شود، به طور جدی خودداری شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق تصریح کرد: ارتقای انگیزه کارکنان صرف نظر از هر دستوری که از مرکز داده می‌شود، یک اصل است. قوه قضاییه مصمم است برای ارتقای انگیزه کارکنان برنامه داشته باشد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین مصدق با اشاره به استان‌های کم برخوردار مانند هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کردستان تأکید کرد که این استان‏ها باید در اولویت توجه قرار بگیرند و انگیزه های مالی چه از نظر تامین نیرو و چه از منظر کمک های معیشتی به صورت ویژه انجام شود.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *