رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان هرمزگان دستورات لازم برای حل مشکلات و موانع تولید شرکت‌های نفتی غرب بندرعباس را صادر کرد

10:20 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۵۴۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه معاون وزیر نفت ضمن بازدید از شرکت های نفتی غرب بندرعباس، برای رفع مشکلات و موانع تولید دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان-علیرضا احمدی منش به همراه جلیل سالاری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن بازدید از شرکت های نفتی غرب بندرعباس، برای رفع مشکلات و موانع تولید، دستورات لازم را صادر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان این بازدیدها ضمن تأکید بر حمایت‌های حقوقی دستگاه قضایی از تولید و اشتغال افزود: از ابتدای امسال جلسات متعددی برای دستیابی به این مهم و در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و کارگروه‌های تخصصی آن برگزار شده است که مصوبات خوبی را به همراه داشته است.

وی گفت: دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضاییه، رویکرد حمایتی را در دستور کار خود قرار داده است و بر این اساس، تمامی مجموعه‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی از حمایتهای حقوقی و قضایی بهره‌مند هستند.

همچنین در جریان این بازدید، مطالبات مدیران، پیمانکاران و کارکنان شرکت های نفتی غرب بندرعباس در خصوص برخی موانع و مشکلات موجود مطرح شد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاون وزیر نفت دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات و موانع تولید دستورات لازم را صادر کردند.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *