رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از ۶۰ میلیارد ریال درآمد به خزانه دولت واریز شد/ رشد ۴۱ درصدی درآمدها

22:00 - 15 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۹۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی گفت: در شش ماه نخست سال ۹۷ مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط دوایر ادارات ثبت اسناد و املاک استان برای دولت کسب درآمد و به خزانه دولت واریز شده است.

بیش از ۶۰ میلیارد ریال درآمد به خزانه دولت واریز شد/ رشد ۴۱ درصدی درآمدهاعلی اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های وصولی ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی خبر داد.

وی گفت:با تلاش مجموعه همکاران و ارائه راهکار‌های مناسب درآمدی برای سازمان، این اداره کل موفق به نتایج مطلوب کسب درآمد برای خزانه و به سهم خود و سرعت بخشیدن به درآمد‌های سازمانی شده است.

اسدی افزود: در شش ماه نخست سال ۹۷ مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط دوایر ادارات ثبت اسناد واملاک استان برای دولت کسب درآمد وبه خزانه  دولت واریز شده است.

آمار درآمدی نشان دهنده آن است که در سال گذشته این اداره کل در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشد ۴۱ درصدی داشته است و شاید بتوان گفت این اداره کل از جمله ادارات موفق در ارائه طرح، برنامه و راهکار درآمدی برای استان بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی در پایان گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۶ مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به خزانه دولت واریز گردیده است که در مدت مشابه در سال جاری ۶۰ میلیارد ریال سهم درآمد این اداره کل برای دولت بوده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *