دنبال بازخواست احسان حدادی نیستیم/ مرادی حق ندارد درباره فدراسیون دوومیدانی صحبت کند

7:48 - 15 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۶۳۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پیشکسوت دوومیدانی گفت: فدراسیون دوومیدانی در کنار احسان خواهد بود و درحد توان به این ورزشکار خوب کشورمان کمک خواهد کرد.

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دعوت از احسان حدادی برای حضور در جلسه سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی اظهار داشت: در روز‌های آینده یک نشست درون خانوادگی با احسان حدادی داریم و در صدد هستیم دلخوری‌های او را برطرف کنیم. احسان یک ورزشکار حرفه‌ای است و دلیلی ندارد که از هم دلخور باشیم.

وی افزود: مطمئن باشید مشکل خاصی وجود ندارد و ما به دنبال بازخواست او نیستیم. فدراسیون دوومیدانی در کنار احسان خواهد بود و درحد توان به این ورزشکار خوب کشورمان کمک خواهیم کرد.

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در خصوص اینکه چرا تعداد زیادی از ورزشکاران علیه این فدارسیون صحبت می‌کنند، گفت: بحث احسان حدادی با سایر ورزشکاران جدا است، چون اگر احسان ۱۰۰ باشد آقایان ۱۰ هم نیستند. متاسفانه برخی از ورزشکاران به پیشکسوت خود احترام نمی‌گذارند و این موضوع بین آنها رسم شده که انتظارات نابجای خود را از طریق رسانه‌ها اعلام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که مربی فرانسوی حسن تفتیان با فدراسیون همکاری خواهد کرد یا خیر؟ تصریح کرد: قرار است او گزارش عملکرد چند ماه اخیر خود را برای سازمان تیم‌های ملی ارسال کند، اما بعید می‌دانم که همکاری ما با او ادامه داشته باشد.

غیاثی در واکنش به صحبت‌های جعفر مرادی گفت: مرادی به دنبال منافع شخصی خودش است و حق ندارد در خصوص فدارسیون صحبت کند. فقط در همین حد بدانید که او در مسابقات قهرمانی آسیا یازدهم شد و حالا ادعای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی را دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *