رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مامور قلابی با دستور دادستانی قزوین شناسایی و دستگیر شد

11:53 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۱۶۰۴
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از دستگیری یک مامور قلابی به اتهام اخاذی از شهروندان خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسین رجبی با اعلام خبر دستگیری مامور قلابی به اتهام اخاذی از شهروندان، اظهارکرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی فردی با جعل عنوان خود را مامور معرفی کرده و با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد متهم صادر شد.

وی افزود: متهم موصوف با ارتباط گیری با خانواده زندانیان مبالغ مختلفی را برای آزادی متهمان در زندان و تعیین وقت ملاقات برای آنها دریافت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم این مامور قلابی شناسایی و دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رجبی اعلام کرد: این پرونده در مرحله مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه این فرد ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست بمنظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین به شهروندان توصیه کرد: مراقب اینگونه افراد و شیوه های متقلبانه مرتبط با دستگاه قضایی از جمله کارچاق کنی و دریافت پیامک های ابلاغیه با شماره های شخصی باشند و برای پیگیری های قضایی خود به مراجع و مسئولان قضایی مربوطه مراجعه کنند و اینگونه اقدامات را سریعاً به مراجع انتظامی و سامانه 1580 (ستاد خبری حفاظت اطلاعات قوه قضاییه) اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

جرایم فضای مجازی در استان قزوین بیش از ۱۱ درصد کاهش یافت

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *