شرایط تامین گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده مطلوب است

23:32 - 05 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۰۲۹۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مسئول مرکز راهبری گاز گفت: شرایط تامین گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده مطلوب است و به هیچ عنوان مشکل خاصی در این بخش ها نخواهیم داشت.

خبرگزاری میزان_ دستوریان، مسئول مرکز راهبری گاز در ارتباط با بخش خبر شبکه یک سیما گفت: اولویت شرکت ملی گاز، تامین گاز در بخش خانگی و صنایع غیر عمده است.

وی با بیان اینکه با افت دمای هوای کشور در روزهای گذشته، میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری افزایش پیدا کرد، اظهار داشت: افزایش میزان مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده باعث کاهش فشار گاز در خطوط لوله سراسری می شود و این امر موجب اعمال محدودیت بر صنایع مختلف خواهد شد اما در حال حاضر در اقصی نقاط مختلف کشور، شرایط بسیار خوبی را داریم و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و فشار گاز نیز در شبکه سراسری مطلوب است.

مسئول مرکز راهبری گاز بیان داشت: هموطنان با کاهش مصرف گاز، رعایت الگوی مصرف، تنظیم دمای منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد و پوشیدن لباس گرم می توانند به ما در امر گاز رسانی به صنایع دیگر کمک کنند.

دستوریان تاکید کرد: در تامین گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به هیچ عنوان مشکل خاصی نخواهیم داشت و شرایط مطلوب است اما افزایش مصرف گاز در این بخش ها موجب اعمال محدودیت در صنایع مختلف خواهد شد که در تعیین محدودیت بر صنایع نیز اولویت بندی بر اساس صنایعی است که پیش از شروع فصل سرما، تمهیدات لازم جهت تامین سوخت جایگزین برای آن ها اندیشیده شده لذا آن ها هم با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: گاز گاز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *